Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Chaireti, Foteini"
-
Η χρήση του instagram στη διαφήμιση και προώθηση προϊόντων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς: Χαιρέτη, Φωτεινή
Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-05Η παρούσα έρευνα στοχεύει να μελετήσει τις απόψεις των πολιτών σχετικά με την χρήση και τους λόγους χρήσης του Instagram. Για την μελέτη του θέματος επιλέχθηκε η ποσοτική προσέγγιση με ερωτηματολόγιο. Δείγμα ευκολίας 94 ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες