Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Christakis, Emmanouil"
-
Το μάρκετινγκ των ελληνικών αγροτικών παραδοσιακών προϊόντων : Η περίπτωση της μέλισσας και των προϊόντων της.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Χριστάκης, Εμμανουήλ
Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκης, Εμμανουήλ
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-09-2015Ο βασικός σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η εξέταση του ρόλου του μάρκετινγκ στα ελληνικά αγροτικά προϊόντα με ιδιαίτερη περίπτωση τα προϊόντα της μέλισσας. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου σκοπού, η εργασία χωρίζεται ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες