• Μάρκετινγκ στην ελληνική δισκογραφία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Παπαδοπούλου, Δήμητρα; Χρυσίδης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρεϊζογλου, Κυριακή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Το μάρκετινγκ στην Ελληνική δισκογραφία είναι ένας όρος τόσο κοινός όσο και άγνωστος. Είναι ένας όρος που επιδέχεται πολλές ερμηνείες και ενδέχεται όλες να είναι σωστές. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και του κινηματογράφου ...