• Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών. Μελέτη περίπτωσης: Incredible Crete

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φραγκιαδάκη, Μαρία-Ραφαέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-03
    Ο εκδημοκρατισμός των διακοπών κατέστησε τον τουρισμό ένα αγαθό προσιτό σε όλες τις κοινωνικές ομάδες. Έκτοτε, η ανάπτυξη του τουρισμού τα τελευταία χρόνια έχει υπάρξει ραγδαία, κατατάσσοντας τον σε ένα από τους δυναμικότερους ...