• Το σήμα ως ιδιαίτερο διακριτικό γνώρισμα προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ισπιριάν, Άσμικ; Ορφανού, Ραφαέλα-Μαρία-Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ιατράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-19
    Ο μεγάλος αριθμός των καταναλωτικών προϊόντων και αγαθών καθώς και η μεγάλη προσφορά υπηρεσιών καθιστούν σημαντική και απαραίτητη τη διάκριση των υπηρεσιών και προϊόντων. Το σήμα είναι ένα εργαλείο για την αναγνώριση τους ...