Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Koutroumpaki, Maria"
-
Η πολιτική προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς: Κουτρουμπάκη, Μαρία
Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-09-2014Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται το τουριστικό προϊόν και η διαδρομή του μέχρι τα κανάλια διανομής της τουριστικής αγοράς. Παραθέτονται επίσης οι διάφορες μορφές πολιτικής προβολής και προώθησης του. Κυρίαρχα στοιχεία ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες