• Η πολιτική προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουτρουμπάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-09-2014
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται το τουριστικό προϊόν και η διαδρομή του μέχρι τα κανάλια διανομής της τουριστικής αγοράς. Παραθέτονται επίσης οι διάφορες μορφές πολιτικής προβολής και προώθησης του. Κυρίαρχα στοιχεία ...