• Σύγκριση δικτυακού μάρκετινγκ και franchise.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μεντζελόπουλος, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παξινός, Κοσμάς
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-03-2012
    Η παρούσα εργασία, όπως άλλωστε μαρτυρά και ο τίτλος, εξετάζει δύο επιχειρηματικά μοντέλα: το μοντέλο της δικαιόχρησης (franchising) και το μοντέλο του δικτυακού μάρκετινγκ (network marketing). Αποτελείται από τρία μέρη. ...