• Η διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Ρέθυμνο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μοσχάκη, Άννα-Μαρία; Παπαδάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-06-19
    Η αύξηση της χρήση του διαδικτύου έχει προκαλέσει νέους τρόπους παραγωγής και κατανάλωσης. Όλο και περισσότερα καταστήματα δημιουργούν online υπηρεσίες, στα οποία όλο και περισσότεροι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές ...