• Το κόστος σε συνάρτηση με το κέρδος και την απασχόληση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπουλταδάκη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαυρικάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-10-2013
    Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα του κόστους σε συνάρτηση με την απασχόληση και το κέρδος, η οποία ολοκληρώθηκε μέσα από δύο κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο ασχολήθηκε με το οριακό κόστος στην ανάλυση ...
  • Το στρατηγικό marketing ως εργαλείο σχεδιασμού της πολιτικής των πωλήσεων και της επικοινωνιακής πολιτικής στους εθνικούς οργανισμούς τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπουλταδάκη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-02-2011
    Στην Σύγχρονη Παγκόσμια Τουριστική πραγματικότητα η τουριστική ανάπτυξη σε διαρκώς περισσότερα σημεία του πλανήτη μας, συνοδεύεται από την ανάγκη για ορθολογικότερη, πιο συντονισμένη και αποδοτική διαχείριση των πόρων που ...