• Ιογενές και διαδραστικό μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπραχιμλάρι, Μαρτσέλο; Πανταζής, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-12-2009
    Από την βιολογία γνωρίζουμε ότι οι ιοί εμπεριέχουν ένα στοιχειώδες γενετικό υλικό. Μπορούν να μεταδοθούν ανάλογα με το είδος του ιού με τον αέρα, την επαφή, το νερό, και πολλές άλλες μεθόδους ή ακόμα και με συνδυασμούς ...