• Εναλλακτικές μορφές τουρισμού και προοπτικές ανάπτυξης αγροτουρισμού και οινοτουρισμού: Η περίπτωση της Ιεράπετρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαθανασίου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-12-2008
    Ο τουρισμός όντας ένας μοχλός οικονομικής και πολιτιστικής ανάπτυξης κάθε τόπου αποτελεί ένα κομμάτι που χρήζει ιδιαίτερη οργάνωση, ενημέρωση και προώθηση με σκοπό την ευρύτερη τουριστική ανάπτυξη και προβολή της κάθε ...
  • Η σημασία της διδασκαλίας ξένων γλωσσών στη τουριστική εκπαίδευση.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Παπαθανασίου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσιλιμπώκος, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30
    Ο τουρισμός αποτελώντας ένα οικονομικά νευραλγικό τομέα για κάθε χώρα που νοείται ως τουριστική, βελτιώνει την ποιότητα της παροχής υπηρεσιών, όταν αυτές παρέχονται από εξειδικευμένο και άριστα καταρτισμένο προσωπικό. Έτσι ...
  • Το τουριστικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα, μελέτη της περίπτωσης του Hilton.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαθανασίου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-30
    Στο κείμενο που θα βρείτε παρακάτω ακολουθεί ένα project που αναφέρεται στο τουριστικό μάρκετινγκ της Ελλάδας μιλώντας για τις ξενοδοχειακές αλυσίδες της χώρας μας και την προσφορά αυτών στην οικονομία και κατ επέκταση ...