• Διαχείριση της ποιότητας στον κλάδο τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπάζογλου, Παναγιώτης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-02-2009
    Στην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στο τι είναι ποιότητα στον κλάδο του τουρισμού, πόσο, σημαντική είναι η ποιότητα για μια επιχείρηση, στις συνέπειες ενός ευχαριστημένου και δυσαρεστημένου πελάτη, στα πρότυπα ποιότητας ...