• Ποιότητα υπηρεσιών στο ξενοδοχειακό κλάδο στα επισιτιστικά τμήματα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παρασκάκη, Δέσποινα; Γιανναράκης, Νίκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-07-2009
    Η παρούσα εργασία μελετά την ποιότητα υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο και συγκεκριμένα στα επισιτιστικά τμήματα (Τμήμα F&B). Η εμπειρική έρευνα πραγματοποιήθηκε στα επισιτιστικά τμήματα της ξενοδοχειακή αλυσίδας ...