Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Perogamvrakis, Georgios"
-
Web 2.0 και τουρισμός. Μελέτη περίπτωσης: TripAdvisor.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Περογαμβράκης, Γεώργιος
Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014Τα τουριστικά προϊόντα χαρακτηρίζονται από έλλειψη ύλης. Ο πελάτης μιας τουριστικής επιχείρησης δεν μπορεί να δει, να αισθανθεί, να ακούσει ή να δοκιμάσει το τουριστικό προϊόν πριν την αγορά και κατανάλωσή του. Περιορίζεται ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες