Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Souliotaki, Afroditi"
-
Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς: Σουλιωτάκη, Αφροδίτη
Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκης, Αντώνης
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ τεχνολογικών προϊόντων. Αρχικά παρουσιάζεται με την βοήθεια της βιβλιογραφίας ο ορισμός του μάρκετινγκ και των κοινωνικών δικτύων αλλά και ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες