• Business plan για την έκδοση μίας νέας δωρεάν (free press) εφημερίδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σταματελάτου, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κλάδου, Στέλλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-01-2009
    Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ψάχνουν για έμπνευση, καθοδήγηση και διασκέδαση. Ικανοποιούν πολλές ανάγκες μας τις οποίες τις χωρίζουμε στις εξής κατηγορίες : • Γνωστικές ανάγκες • Συγκινησιακές ...