Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Theodorou, Christos"
-
Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην επιστήμη του μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Σεληνιωτάκης, Δημήτρης; Θεωδόρου, Χρήστος
Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γιώργος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014Η παρούσα μελέτη έγινε στα πλαίσια εκπόνησης της πτυχιακής μας εργασίας και σκοπό είχε να προσεγγισθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η επιρροή της οικονομικής κρίσης στη φιλοσοφία Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Αρχικά, η έρευνα ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες