• Η σημασία της ασφάλειας στο πλαίσιο των εμπορικών συναλλαγών μέσω του διαδικτύου σε επίπεδο B2C: Η περίπτωση της MULTIRAMA.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σουπιάδου, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2008
    Με την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας οι καταναλωτές βρίσκονται σε ασάφεια και εμφανίζονται επιφυλακτικοί, σε ότι αφορά θέματα που έχουν άμεση σχέση με την Ασφάλεια κατά τις αγορές που πραγματοποιούνται στο Διαδίκτυο. ...
  • Χαρακτηριστικά, διαδικασίες, όροι και συνηθείς πρακτικές του franchising στην χώρα μας. Μελέτη περίπτωσης: Multirama AEBE.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καλαφάτη, Αννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Στιβακτάκης, Αναστάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-12-2011
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τα χαρακτηριστικά, τις διαδικασίες, τους όρους και τις συνήθεις πρακτικές του franchising στην Ελλάδα γενικά, και ειδικά στα καταστήματα Multirama. Ως επιμέρους στόχοι της ...