• Ανάλυση αγοράς φωτοβολταϊκών συστημάτων: διεθνείς τάσεις και ελληνικές προοπτικές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παπαδάκης, Χαράλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Διακάκη, Χριστίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-10-2010
    Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να γίνει κατ’ αρχήν μία γενική ανασκόπηση των φωτοβολταϊκών συστημάτων η οποία περιλαμβάνει την εμφάνιση και εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας από το 1839 έως σήμερα, την κατηγοριοποίηση των ...
  • Έρευνα αγοράς για τις προτιμήσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά σχετικά με τα προϊόντα του μελιού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κατσούλη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-14
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά τις προτιμήσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά σχετικά με τα προϊόντα του μελιού. Πιο συγκεκριμένα, στη μελέτη αυτή εξετάζεται η ιστορία του, οι χρήσεις του, τα χαρακτηριστικά του, οι ...
  • Έρευνα αγοράς ίδρυσης κοινωνικών συνεταιρισμών περιορισμένης ευθύνης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Αγιασόγλου, Μαρία; Κρητικάκος, Ευάγγελος; Φανενός, Σταμάτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Αναστασάκης, Ανδρέας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-06-2013
    Συγκεκριμένα, η πτυχιακή μας εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αναφέρεται στην έρευνα αγοράς και στο σχέδιο κοινωνικού μάρκετινγκ γενικότερα, και αποτελείται από 3 κεφάλαια. Το δεύτερο μέρος της εργασίας, ...
  • Έρευνα αγοράς συσσωρευτών ηλεκτρικής ενέργειας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ανδρουλάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Χρηστάκης, Δημήτριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-06-01
    Στόχος της εργασίας είναι να γίνει μία έρευνα αγοράς για τους συσσωρευτές που χρησιμοποιούνται για αυτόνομα συστήματα ΑΠΕ. Έτσι προέκυψαν τα δύο πρώτα κεφάλαια, όπου αναλύθηκαν οι συσσωρευτές και τα χαρακτηριστικά μεγέθη ...
  • Έρευνα αγοράς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ζαμπετάκη, Μαρία; Λουγιάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αναστασάκης, Ανδρέας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-06-2009
    Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι η έρευνα αγοράς και η παρουσίαση ερωτηματολογίων για την επιρροή της στο χώρο των καλλυντικών. Αρχικά αναφερθήκαμε θεωρητικά στην έρευνα αγοράς αναλύοντας την έννοια το ρόλο της ...
  • Έρευνα και ανάλυση αγοράς παραδοσιακών προϊόντων της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γουναδάκη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ματαλλιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-08-2012
    Ο τελικός σκοπός των περισσότερων εταιριών είναι η κερδοφορία. Η κερδοφορία σχετίζεται με τη θέληση των καταναλωτών να αγοράσουν τα προϊόντα μίας επιχείρησης, και να το επαναλάβουν. Για να γίνει αυτό ο καταναλωτής θα πρέπει ...
  • Ερευνα αγοράς και καταναλωτικής συμπεριφοράς για τα προϊόντα της “Αφοί Ταμιωλάκη Ο.Ε.”

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δημίδη, Διονυσία; Ρωσσίδου, Ευγενία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-12-2011
    Η αγορά του τυποποιημένου οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη. Οι καταναλωτικές προτιμήσεις επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες και αυτό δυσκολεύει τη διαμόρφωση στρατηγικών και τακτικών προώθησης από τις ...
  • Μελέτη αγοράς στον ελαιοκομικό κλάδο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μανασσάκη, Ελένη; Μαρίνου, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σηφάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2011
    Στην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια καταγραφής των στοιχείων του κλάδου του ελαιολάδου. Συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στην μορφολογία της ελιάς και παρατίθενται ιστορικά στοιχεία για το δέντρο τον ...
  • Νευρομάρκετινγκ, η ψυχολογία του καταναλωτή και η σχέση με το digital marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Ζωγοπούλου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-17
    Για δεκαετίες, τα τμήματα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων προσπαθούσαν να κατανοήσουν τα κίνητρα πίσω από την πρόθεση αγοράς που εκφράζει ο καταναλωτής. Τι κάνει ένα προϊόν να ξεχωρίζει και να το ζητάνε όλοι; Τι σκέφτονται και ...
  • Το μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σύγκριση της θεωρίας με τη σύγχρονη διοικητική πρακτική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Περγαμαλή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουτεντάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-02-2011
    Μέσα από την εργασία θα μελετήσουμε το Μάρκετινγκ στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε την έννοια του Μάρκετινγκ και της μικρομεσαίας επιχείρησης, καθώς και το τι είναι η Έρευνα Αγοράς. Στη συνέχεια, ...