• Βελτιστοποίηση στόχευσης και αποδοτικότητας για διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες στο δίκτυο διαφημίσεων AdWords της Google.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παππάς, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-01-2013
    Η μηχανή αναζήτησης Google, συγκεντρώνει και οργανώνει καθημερινά εκατομμύρια αν όχι δισεκατομμύρια πληροφορίες από τον ιστοχώρο. Έπειτα, κάνει αυτές τις πληροφορίες διαθέσιμες προς τους χρήστες σε παγκόσμιο επίπεδο οι ...
  • Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών των νοτίων προαστίων Αττικής στο διαδίκτυο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χρυσανθακοπούλου, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-15
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών των Νοτίων Προαστίων Αττικής στο διαδίκτυο» πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα, την ραγδαία εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ηλεκτρονικών ...
  • Η ανάπτυξη του διαδικτυακού μάρκετινγκ και η εφαρμογή του σε ελληνικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πλοκαμάκη, Ελένη; Σαρλάμη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαστεφανάκη, Σοφία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-25
    Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται μια προσπάθεια να μελετηθεί η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, η εφαρμογή και η επίδραση του σε ελληνικές επιχειρήσεις. Η έρευνα διεξήχθη στα Χανιά Κρήτης και στα γραφεία της μιας ...
  • Η στρατηγική προώθησης των κινηματογραφικών ταινιών: Εργαλεία και τακτικές της παγκόσμιας βιομηχανίας κινηματογράφου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αυλωνίτης, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέττα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν να παρουσιαστούν και να αναλυθούν τα μέσα και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την προώθηση μιας κινηματογραφικής παραγωγής. Στο κεφάλαιο της ...
  • Μελέτη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ και μεθόδων διαδραστικής διαφήμισης (interactive marketing) στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (DVB-T).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γκόρου, Αρχοντία-Μελίνα; Καπάκη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Οι στόχοι της πτυχιακής αυτής εργασίας επικεντρώνονται στη μελέτη, την έρευνα και τη ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ, που θα προκύψουν με τη διαδικασία της μετάβασης από την αναλογική στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση ...
  • Μελέτη μεθόδων για αποδοτικό πλάνο μάρκετινγκ με δεδομένα από συσκευές νέων τεχνολογιών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Ξυλούρης, Αριστοτέλης; Πατάκη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-27
    Η ραγδαία ανάπτυξη του digital marketing τις τελευταίες δεκαετίες έχει οδηγήσει στη δημιουργία πολλών νέων εργαλείων. Για να βελτιστοποιηθεί η εμπειρία του πελάτη, οι επιχειρήσεις συλλέγουν δεδομένα και τα προσαρμόζουν ...
  • Μελέτη της τεχνικής affiliate marketing, το παρόν και το μέλλον του marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Οικονομοπούλου, Χριστίνα; Φαμπιόλα, Νικόλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2012
    Είναι γεγονός πως, τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (internet). Η εμπορική χρήση του ...
  • Οφέλη και πρακτικές προώθησης επιχειρήσεων εστίασης με τη χρήση διαδικτυακού μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καπετανάκη, Ευανθία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-25
    Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται όλο και περισσότερο η ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω διαδικτύου αφού το διαδίκτυο έχει εισέλθει δυναμικά στις ζωές των χρηστών και πλέον αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. ...
  • Σύγκριση δικτυακού μάρκετινγκ και franchise.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μεντζελόπουλος, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παξινός, Κοσμάς
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-03-2012
    Η παρούσα εργασία, όπως άλλωστε μαρτυρά και ο τίτλος, εξετάζει δύο επιχειρηματικά μοντέλα: το μοντέλο της δικαιόχρησης (franchising) και το μοντέλο του δικτυακού μάρκετινγκ (network marketing). Αποτελείται από τρία μέρη. ...
  • Τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε συνδυασμό με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η επίδραση τους, τόσο στον απλό χρήστη όσο και στην επιχείρηση.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καπετανάκη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-03-30
    Η εν λόγω πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα: «Τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε συνδυασμό με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η επίδραση τους, τόσο στον απλό χρήστη όσο και στην επιχείρηση». Στα πλαίσια της παρούσας ...
  • Το διαδικτυακό μάρκετινγκ ως εργαλείο του εξαγωγικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φροσύνης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25
    Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας φέρνει στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών και τονίζει την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και «εξυπνότερων» μεθόδων μάρκετινγκ ...