Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "διαδικτυακό μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-11 από 11
-
Βελτιστοποίηση στόχευσης και αποδοτικότητας για διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες στο δίκτυο διαφημίσεων AdWords της Google.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-01-2013Η μηχανή αναζήτησης Google, συγκεντρώνει και οργανώνει καθημερινά εκατομμύρια αν όχι δισεκατομμύρια πληροφορίες από τον ιστοχώρο. Έπειτα, κάνει αυτές τις πληροφορίες διαθέσιμες προς τους χρήστες σε παγκόσμιο επίπεδο οι ... -
Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών των νοτίων προαστίων Αττικής στο διαδίκτυο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-15Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών των Νοτίων Προαστίων Αττικής στο διαδίκτυο» πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα, την ραγδαία εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ηλεκτρονικών ... -
Η ανάπτυξη του διαδικτυακού μάρκετινγκ και η εφαρμογή του σε ελληνικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-25Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται μια προσπάθεια να μελετηθεί η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, η εφαρμογή και η επίδραση του σε ελληνικές επιχειρήσεις. Η έρευνα διεξήχθη στα Χανιά Κρήτης και στα γραφεία της μιας ... -
Η στρατηγική προώθησης των κινηματογραφικών ταινιών: Εργαλεία και τακτικές της παγκόσμιας βιομηχανίας κινηματογράφου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012Ο σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν να παρουσιαστούν και να αναλυθούν τα μέσα και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την προώθηση μιας κινηματογραφικής παραγωγής. Στο κεφάλαιο της ... -
Μελέτη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ και μεθόδων διαδραστικής διαφήμισης (interactive marketing) στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (DVB-T).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012Οι στόχοι της πτυχιακής αυτής εργασίας επικεντρώνονται στη μελέτη, την έρευνα και τη ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ, που θα προκύψουν με τη διαδικασία της μετάβασης από την αναλογική στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση ... -
Μελέτη μεθόδων για αποδοτικό πλάνο μάρκετινγκ με δεδομένα από συσκευές νέων τεχνολογιών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-27Η ραγδαία ανάπτυξη του digital marketing τις τελευταίες δεκαετίες έχει οδηγήσει στη δημιουργία πολλών νέων εργαλείων. Για να βελτιστοποιηθεί η εμπειρία του πελάτη, οι επιχειρήσεις συλλέγουν δεδομένα και τα προσαρμόζουν ... -
Μελέτη της τεχνικής affiliate marketing, το παρόν και το μέλλον του marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2012Είναι γεγονός πως, τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (internet). Η εμπορική χρήση του ... -
Οφέλη και πρακτικές προώθησης επιχειρήσεων εστίασης με τη χρήση διαδικτυακού μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-25Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται όλο και περισσότερο η ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω διαδικτύου αφού το διαδίκτυο έχει εισέλθει δυναμικά στις ζωές των χρηστών και πλέον αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. ... -
Σύγκριση δικτυακού μάρκετινγκ και franchise.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-03-2012Η παρούσα εργασία, όπως άλλωστε μαρτυρά και ο τίτλος, εξετάζει δύο επιχειρηματικά μοντέλα: το μοντέλο της δικαιόχρησης (franchising) και το μοντέλο του δικτυακού μάρκετινγκ (network marketing). Αποτελείται από τρία μέρη. ... -
Τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε συνδυασμό με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η επίδραση τους, τόσο στον απλό χρήστη όσο και στην επιχείρηση.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-03-30Η εν λόγω πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα: «Τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε συνδυασμό με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η επίδραση τους, τόσο στον απλό χρήστη όσο και στην επιχείρηση». Στα πλαίσια της παρούσας ... -
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ ως εργαλείο του εξαγωγικού εμπορίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας φέρνει στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών και τονίζει την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και «εξυπνότερων» μεθόδων μάρκετινγκ ...