Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "διαφημιστική εκστρατεία"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση των επιχειρήσεων να υιοθετήσουν αυτούσια τη διεθνή διαφήμιση για την ελληνική αγορά: περίπτωση Benetton.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-02-2009Η πτυχιακή αυτή ασχολείται με τη διεθνή διαφήμιση και τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση διεθνούς διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Μέσω άρθρων και βιβλίων από γνώμονες του θέματος καθώς και γνώσεις και εμπειρίες ... -
Σχεδιασμός και εκτέλεση διαφημηστικής εκστρατείας στην ελληνική αγορά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Προϋπόθεση για να κατανοήσουμε το τι είναι διαφημιστική εκστρατεία είναι να γνωρίσουμε το τι είναι διαφήμιση. Στην απλούστερη σημασία της λέξης «Διαφήμιση» σημαίνει «να τραβάς την προσοχή σε κάτι»,να γνωστοποιείς κάτι σε ...