Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "διαχείριση πελατειακών σχέσεων"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Ανάλυση-σχεδίαση-προγραμματισμός συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, μετρήσεων και χρεώσεων μιας εταιρείας ενέργειας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-23Το σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός συστήματος για τη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων της. Το σύστημα αυτό ονομάζεται Clover Software. Το σύστημα θα διαχειρίζεται πληροφορίες οι οποίες ... -
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) στο mobile marketing. Ανάπτυξη mobile εφαρμογής για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στην διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) στο mobile marketing καθώς και στην ανάπτυξη μιας mobile εφαρμογής για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης. Αρχικά γίνεται μια ... -
Η διαχείριση σχέσεων πελατών με τη χρήση πληροφοριακού συστήματος e-CRM.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2011Η παρούσα εργασία ασχολείται με τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων κυρίως μέσω του διαδικτύου και με τη μελέτη της παρούσας κατάστασης ως προς την υιοθέτηση εφαρμογών CRM λύσεων στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη εξειδικευμένου CRM συστήματος ειδικού σκοπού
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-19Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η σχεδίαση και η ανάπτυξη ενός διαδικτυακού πληροφοριακού συστήματος για την διαχείριση των σχέσεων και των διαδικασιών ανάμεσα σε μια επιχείρηση και τους πελάτες της (Customer Relationship ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής ιστού διαχείρισης και ανταλλαγής χρόνου και υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2014Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας web based εφαρμογής που παρέχει στα μέλη μιας κοινότητας την δυνατότητα ανταλλαγής υπηρεσιών. Ως μονάδα μέτρησης ανταλλαγής των υπηρεσιών είναι η μονάδα του χρόνου και ...