• Ανάλυση-σχεδίαση-προγραμματισμός συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, μετρήσεων και χρεώσεων μιας εταιρείας ενέργειας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Μουστακίδης, Γεώργιος-Ελευθέριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μιχαλοδημητράκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-23
    Το σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός συστήματος για τη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων της. Το σύστημα αυτό ονομάζεται Clover Software. Το σύστημα θα διαχειρίζεται πληροφορίες οι οποίες ...
  • Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) στο mobile marketing. Ανάπτυξη mobile εφαρμογής για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπάμπαλη, Δήμητρα; Στεφανίδου, Ουρανία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στην διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) στο mobile marketing καθώς και στην ανάπτυξη μιας mobile εφαρμογής για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης. Αρχικά γίνεται μια ...
  • Η διαχείριση σχέσεων πελατών με τη χρήση πληροφοριακού συστήματος e-CRM.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσοβίλη, Αγαθή
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2011
    Η παρούσα εργασία ασχολείται με τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων κυρίως μέσω του διαδικτύου και με τη μελέτη της παρούσας κατάστασης ως προς την υιοθέτηση εφαρμογών CRM λύσεων στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας ...
  • Σχεδίαση και ανάπτυξη εξειδικευμένου CRM συστήματος ειδικού σκοπού

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Μακρίδης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Στυλιανός
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-19
    Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η σχεδίαση και η ανάπτυξη ενός διαδικτυακού πληροφοριακού συστήματος για την διαχείριση των σχέσεων και των διαδικασιών ανάμεσα σε μια επιχείρηση και τους πελάτες της (Customer Relationship ...
  • Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής ιστού διαχείρισης και ανταλλαγής χρόνου και υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κανακάκη, Ευαγγελία; Πατραμάνη, Νικολέτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2014
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας web based εφαρμογής που παρέχει στα μέλη μιας κοινότητας την δυνατότητα ανταλλαγής υπηρεσιών. Ως μονάδα μέτρησης ανταλλαγής των υπηρεσιών είναι η μονάδα του χρόνου και ...