• Franchise. Η επιχειρηματική συνεργασία δυο πλευρών: του franchisor (εταιρία) και του franchisee (συνεργάτη). «Μελέτη περίπτωσης Vodafone».

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αλεξάκη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Στιβακτάκης, Αναστάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-04-2010
    Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τη διαδικασία του franchise και να αναλύσει την περίπτωση της εταιρίας Vodafone. Το franchise σήμερα μπορεί να αποτελέσει τη βάση ανάπτυξης της Vodafone. Συγκεκριμένα πρόκειται για ...
  • Franchising. Η εννοια της αποκλειστικής διανομής και η εξέλιξη του στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαυρονύκτης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιανναδάκη, Γιούλη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-03-2008
    Το Franchising είναι μια σύμβαση συνεργασίας μεταξύ του franchisor (δικαιοπάροχου) και του franchisee (δικαιοδόχου), όπου ο πρώτος παραχωρεί στον δεύτερο το δικαίωμα εκμετάλλευσης ενός πακέτου δικαιόχρησης έναντι άμεσου ή ...
  • Ανάλυση του συστήματος franchise.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπόκας, Φώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μολυμπάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να αναλύσουμε την έννοια του franchise. Θα αναφερθούμε στο πως λειτουργεί και στο κατά πόσον οι επιχειρήσεις αυτές μπορεί να είναι επιτυχημένες ή μη. Θα αναφερθούμε στα νομικά ζητήματα λήξης ...
  • Το franchise σήμερα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ντοκάκης, Κυριάκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαρνελάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-06-2009
    Franchise είναι το σύνολο δικαιωμάτων βιομηχανικής ή πνευματικής ιδιοκτησίας, που αφορούν εμπορικά σήματα και επωνυμίες, πινακίδες καταστημάτων, πρότυπα χρήσεως, σχέδια, δικαιώματα αντιγραφής, τεχνογνωσίες ή διπλώματα ...
  • Το franchising (δικαιοχρήση) ως μέθοδος ανάπτυξης των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σιφουνιού, Δέσποινα; Φραγκιαδάκη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-10-2013
    Το franchising ή όπως μεταφράζεται στην Ελληνική γλώσσα δικαιόχρηση θεωρείται ένα ιδιαίτερο είδος της επιχειρηματικότητας, η οποία έχει αναπτυχθεί πολύ γρήγορο σε ολόκληρο τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα. Η διείσδυση της ...