• Το πρόγραμμα Ι-ACE στην υπηρεσία των κωφών ανθρώπων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Κορναράκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδουράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-01-11
    Η ελληνική νοηματική γλώσσα έχει αναγνωριστεί ως επίσημη γλώσσα των κωφών το 2000. Στην Ελλάδα, υπάρχουν περίπου 25.000 κωφοί και 40.000 περίπου βαρήκοοι. Η διάδοση της περιορίζεται στις ομάδες κωφών και βαρήκοων, έχοντας ...
  • Σχεδίαση και ανάπτυξη προσαρμόσιμης πλατφόρμας εκπαιδευτικών παιχνιδιών με βάση το προφίλ μάθησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Χαριτάκης, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-01
    Η ραγδαία ανάπτυξη της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και η εκτεταμένη χρήση της σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης ζωής έχουν επιφέρει τεράστιο αντίκτυπο στην εκπαιδευτική διαδικασία, δημιουργώντας ...
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για ειδική αγωγή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μπαριανός, Αναστάσιος-Κρίστοφερ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-15
    Το αρχαίο θέατρο αποτελεί μια από της πρώτες μορφές τέχνης που ανέπτυξε ο άνθρωπος. Για αυτό και αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο της πολιτισμικής κληρονομίας. Στο διάβα του χρόνου εξελίχθηκε, ξεκινώντας από θρησκευτικές τελετές ...
  • Ανάπτυξη πλατφόρμας αυτοματοποιημένης αξιολόγησης λογισμικού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Περβολαράκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-13
    Η τεχνολογική επανάσταση έχει επιφέρει τεράστιες αλλαγές στην εκπαίδευση. Η χρήση υπολογιστών για την διανομή εκπαιδευτικού υλικού που οδηγεί στην απόκτηση γνώσης και ικανοτήτων ονομάζεται E-learning. Στις μέρες μας το ...
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής για την εισαγωγή στον κόσμο των θαλάσσιων θηλαστικών σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και δημοτικού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Παντερή, Εμμανουέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-26
    Η Μεσόγειος Θάλασσα είναι ένα καίριο σημείο θαλάσσιας βιοποικιλότητας, που καλύπτει περίπου 2,5 εκατομμύρια km² και φιλοξενεί περίπου το 6,3% των θαλάσσιων ειδών του κόσμου Μεταξύ της ποικιλόμορφης πανίδας της, τα θαλάσσια ...
  • "Dinotopia" ένα εικονικό, serious game για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Σμυρνάκης, Αθανάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλάκης, Κωνσταντίνος; Καλογιαννάκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-12
    Τα παιχνίδια στην εκπαίδευση ήταν πάντα ένα εργαλείο για την αυξήσει το ενδιαφέρον των μαθητών για μάθηση. Αυτό που παρουσιάζεται εδώ είναι ένα σοβαρό παιχνίδι με σκοπό να παροτρύνει τον μαθητή να μάθει σχετικά με την ...
  • Υλοποίηση ενός serious educational web-based game for java programming tutorial.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Νταντινάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-02
    Η διδασκαλία και η εκμάθηση είναι ένα από τα πράγματα που οι άνθρωποι αναπτύσσουν εδώ και πολλά χρόνια και δεν έχει όριο ηλικίας. Οι άνθρωποι στην ζωή τους διδάσκονται πολλά πράγματα από το να περπατάνε στο να μιλάμε, ακόμη ...
  • Ανάλυση, σχεδίαση και πιλοτική υλοποίηση έως serious games για αυτιστικά παιδιά

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κάββαλου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-24
    Διαδικτυακή πλατφόρμα για on-line κατασκευή εκπαιδευτικών παιγνίων με 4 κατηγορίες χρηστών: α) ειδικοί ψυχολόγοι β) δάσκαλοι δημοτικού γ) μαθητές και δ) διαχειριστές. Ο ρόλος του καθενός ορίζεται από τα δικαιώματα που του ...
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για το δίκτυο υψηλής τάσης της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κοντούλης, Βασίλειος; Τράμπας, Απόστολος-Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-16
    Η ηλεκτρική ενέργεια είναι ένα στοιχείο ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη ζωή. Πολλές καθημερινές δραστηριότητες βασίζονται σε αυτό και επιτυγχάνονται με τη χρήση της. Για παράδειγμα χωρίς την ηλεκτρική ενέργεια η βιομηχανία ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής flash για τα Μαθηματικά Γ’ Δημοτικού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σταυρόπουλος, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-12-2014
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία κληθήκαμε να αναπτύξουμε ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων των Μαθηματικών για παιδιά της τρίτης τάξης του δημοτικού. Όλοι αναγνωρίζουμε ότι η τεχνολογία έχει επηρεάσει την ζωή μας σε όλους ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής Flash για τη Γεωγραφία ΣΤ’ Δημοτικού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Χουΐρη, Μαριάνθη; Χουΐρη, Φαίδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-06-2015
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται η αφομοίωση των σχολικών γνώσεων μέσω της ηλεκτρονικής διδασκαλίας. Αυτό στην προκειμένη περίπτωση επιτυγχάνεται με την υλοποίηση ενός παιχνιδιού που έχει σαν βασικό στόχο του ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής flash για τη Φυσική Ε’ Δημοτικού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μαρινάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-04-2015
    Στην εποχή στην οποία ζούμε η τεχνολογία έχει εισχωρήσει σε κάθε πτυχή της καθημερινής μας ζωής. Ένας από τους χώρους που έχει αρχίσει να εκμεταλλεύεται τις αμέτρητες δυνατότητες της τεχνολογίας, είναι και ο χώρος της ...
  • Ανάπτυξη συστήματος ευφυούς εκπαιδευτικής καθοδήγησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Προφίτ, Ώντρεϋ-Ναστάζια-Μαριάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2012
    Η εργασία που ακολουθεί έχει ως θέμα την ανάπτυξη ενός ευφυούς συστήματος εκπαιδευτικής καθοδήγησης. Η ανάπτυξη το συστήματος έγινε στην εφαρμογής House Game, μια εκπαιδευτική εφαρμογή που δημιουργήθηκε στα πλαίσια ...
  • Ανοικτή-προσαρμόσιμη πλατφόρμα δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Συντυχάκης, Ευθύμιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-14
    Τα παιχνίδια μπορούν να χαρακτηριστούν και ως προσομοιώσεις αληθινών καταστάσεων/δραστηριοτήτων, μέσα όμως σε ένα πλαίσιο ασφάλειας έτσι ώστε ο παίκτης να κερδίσει γνώση από τα λάθη του χωρίς ακραίες επιπτώσεις. Είναι ένα ...
  • Διαδικτυακή εφαρμογή δημιουργίας quiz για εκπαιδευτικούς σκοπούς σε JavaEE.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παπαδοπούλου, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-18
    Αυτή η εργασία είναι μία διαδικτυακή εφαρμογή που ονομάζεται MyQuizDB. Το MyQuizDB επιτρέπει στον χρήστη να δημιουργεί και να παίζει κουίζ καθώς και να τα μοιράζεται με άλλους χρήστες και αξιολογεί τα αποτελέσματά τους. ...
  • Δραστηριότητες φυσικών επιστημών με χρήση υπολογιστή για παιδιά προσχολικής ηλικίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κουκουλάκη, Αθηνά
    Επιβλέπων καθηγητής: Καλογιαννάκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-12-2011
    Η παρούσα πτυχιακή έχει ως σκοπό τη σχεδίαση και την ανάπτυξη μίας εκπαιδευτικής εφαρμογής η οποία θα συνοδεύει και θα βοηθάει στην διδασκαλία εννοιών της φυσικής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η εφαρμογή αποτελείται από ...
  • Εκπαιδευτική εφαρμογή m-learning.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ανδριώτη, Ζαχαρώ-Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος; Κλεισαρχάκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-10-2010
    Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος (υπό τη μορφή «παιχνιδιού») μέσω συσκευών κινητών τηλεφώνων με τη χρήση των τεχνολογιών Java 2 Micro ...
  • Κατασκευή εκπαιδευτικού αυτοματισμού με δυνατότητα προγραμματισμού μέσω γραφικής διεπαφής.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Γαροφαλάκη, Ιφιγένεια-Ελευθερία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Σπυρίδων
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-26
    Ο σκοπός της παρούσας Πτυχιακής Εργασίας είναι να δημιουργήσουμε μια εκπαιδευτική εφαρμογή για μαθητές δημοτικού όπου μέσω αυτής να μπορούν να κατανοήσουν κάποιες βασικές έννοιες του προγραμματισμού. Με το νέο σύστημα ...
  • Σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικών παιχνιδιών ανθρώπινης μνήμης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Πιτυανού, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-26
    Εδώ και δεκαετίες, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν ένα σημαντικό μέσο ψυχαγωγίας για σχεδόν όλες τις ηλικιακές ομάδες και κοινωνικές τάξεις. Με το πέρασμα των χρόνων, η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών διάδρασης μεταξύ του ...