Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "εκπαιδευτική εφαρμογή"
Αποτελέσματα 1-19 από 19
-
Το πρόγραμμα Ι-ACE στην υπηρεσία των κωφών ανθρώπων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-01-11Η ελληνική νοηματική γλώσσα έχει αναγνωριστεί ως επίσημη γλώσσα των κωφών το 2000. Στην Ελλάδα, υπάρχουν περίπου 25.000 κωφοί και 40.000 περίπου βαρήκοοι. Η διάδοση της περιορίζεται στις ομάδες κωφών και βαρήκοων, έχοντας ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη προσαρμόσιμης πλατφόρμας εκπαιδευτικών παιχνιδιών με βάση το προφίλ μάθησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-01Η ραγδαία ανάπτυξη της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και η εκτεταμένη χρήση της σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης ζωής έχουν επιφέρει τεράστιο αντίκτυπο στην εκπαιδευτική διαδικασία, δημιουργώντας ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για ειδική αγωγή.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-15Το αρχαίο θέατρο αποτελεί μια από της πρώτες μορφές τέχνης που ανέπτυξε ο άνθρωπος. Για αυτό και αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο της πολιτισμικής κληρονομίας. Στο διάβα του χρόνου εξελίχθηκε, ξεκινώντας από θρησκευτικές τελετές ... -
Ανάπτυξη πλατφόρμας αυτοματοποιημένης αξιολόγησης λογισμικού.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-13Η τεχνολογική επανάσταση έχει επιφέρει τεράστιες αλλαγές στην εκπαίδευση. Η χρήση υπολογιστών για την διανομή εκπαιδευτικού υλικού που οδηγεί στην απόκτηση γνώσης και ικανοτήτων ονομάζεται E-learning. Στις μέρες μας το ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής για την εισαγωγή στον κόσμο των θαλάσσιων θηλαστικών σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και δημοτικού.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-26Η Μεσόγειος Θάλασσα είναι ένα καίριο σημείο θαλάσσιας βιοποικιλότητας, που καλύπτει περίπου 2,5 εκατομμύρια km² και φιλοξενεί περίπου το 6,3% των θαλάσσιων ειδών του κόσμου Μεταξύ της ποικιλόμορφης πανίδας της, τα θαλάσσια ... -
"Dinotopia" ένα εικονικό, serious game για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-12Τα παιχνίδια στην εκπαίδευση ήταν πάντα ένα εργαλείο για την αυξήσει το ενδιαφέρον των μαθητών για μάθηση. Αυτό που παρουσιάζεται εδώ είναι ένα σοβαρό παιχνίδι με σκοπό να παροτρύνει τον μαθητή να μάθει σχετικά με την ... -
Υλοποίηση ενός serious educational web-based game for java programming tutorial.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-02Η διδασκαλία και η εκμάθηση είναι ένα από τα πράγματα που οι άνθρωποι αναπτύσσουν εδώ και πολλά χρόνια και δεν έχει όριο ηλικίας. Οι άνθρωποι στην ζωή τους διδάσκονται πολλά πράγματα από το να περπατάνε στο να μιλάμε, ακόμη ... -
Ανάλυση, σχεδίαση και πιλοτική υλοποίηση έως serious games για αυτιστικά παιδιά
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-24Διαδικτυακή πλατφόρμα για on-line κατασκευή εκπαιδευτικών παιγνίων με 4 κατηγορίες χρηστών: α) ειδικοί ψυχολόγοι β) δάσκαλοι δημοτικού γ) μαθητές και δ) διαχειριστές. Ο ρόλος του καθενός ορίζεται από τα δικαιώματα που του ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για το δίκτυο υψηλής τάσης της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-16Η ηλεκτρική ενέργεια είναι ένα στοιχείο ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη ζωή. Πολλές καθημερινές δραστηριότητες βασίζονται σε αυτό και επιτυγχάνονται με τη χρήση της. Για παράδειγμα χωρίς την ηλεκτρική ενέργεια η βιομηχανία ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής flash για τα Μαθηματικά Γ’ Δημοτικού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-12-2014Στην παρούσα πτυχιακή εργασία κληθήκαμε να αναπτύξουμε ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων των Μαθηματικών για παιδιά της τρίτης τάξης του δημοτικού. Όλοι αναγνωρίζουμε ότι η τεχνολογία έχει επηρεάσει την ζωή μας σε όλους ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής Flash για τη Γεωγραφία ΣΤ’ Δημοτικού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-06-2015Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται η αφομοίωση των σχολικών γνώσεων μέσω της ηλεκτρονικής διδασκαλίας. Αυτό στην προκειμένη περίπτωση επιτυγχάνεται με την υλοποίηση ενός παιχνιδιού που έχει σαν βασικό στόχο του ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής flash για τη Φυσική Ε’ Δημοτικού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-04-2015Στην εποχή στην οποία ζούμε η τεχνολογία έχει εισχωρήσει σε κάθε πτυχή της καθημερινής μας ζωής. Ένας από τους χώρους που έχει αρχίσει να εκμεταλλεύεται τις αμέτρητες δυνατότητες της τεχνολογίας, είναι και ο χώρος της ... -
Ανάπτυξη συστήματος ευφυούς εκπαιδευτικής καθοδήγησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2012Η εργασία που ακολουθεί έχει ως θέμα την ανάπτυξη ενός ευφυούς συστήματος εκπαιδευτικής καθοδήγησης. Η ανάπτυξη το συστήματος έγινε στην εφαρμογής House Game, μια εκπαιδευτική εφαρμογή που δημιουργήθηκε στα πλαίσια ... -
Ανοικτή-προσαρμόσιμη πλατφόρμα δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-14Τα παιχνίδια μπορούν να χαρακτηριστούν και ως προσομοιώσεις αληθινών καταστάσεων/δραστηριοτήτων, μέσα όμως σε ένα πλαίσιο ασφάλειας έτσι ώστε ο παίκτης να κερδίσει γνώση από τα λάθη του χωρίς ακραίες επιπτώσεις. Είναι ένα ... -
Διαδικτυακή εφαρμογή δημιουργίας quiz για εκπαιδευτικούς σκοπούς σε JavaEE.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-18Αυτή η εργασία είναι μία διαδικτυακή εφαρμογή που ονομάζεται MyQuizDB. Το MyQuizDB επιτρέπει στον χρήστη να δημιουργεί και να παίζει κουίζ καθώς και να τα μοιράζεται με άλλους χρήστες και αξιολογεί τα αποτελέσματά τους. ... -
Δραστηριότητες φυσικών επιστημών με χρήση υπολογιστή για παιδιά προσχολικής ηλικίας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-12-2011Η παρούσα πτυχιακή έχει ως σκοπό τη σχεδίαση και την ανάπτυξη μίας εκπαιδευτικής εφαρμογής η οποία θα συνοδεύει και θα βοηθάει στην διδασκαλία εννοιών της φυσικής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η εφαρμογή αποτελείται από ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή m-learning.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-10-2010Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος (υπό τη μορφή «παιχνιδιού») μέσω συσκευών κινητών τηλεφώνων με τη χρήση των τεχνολογιών Java 2 Micro ... -
Κατασκευή εκπαιδευτικού αυτοματισμού με δυνατότητα προγραμματισμού μέσω γραφικής διεπαφής.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-26Ο σκοπός της παρούσας Πτυχιακής Εργασίας είναι να δημιουργήσουμε μια εκπαιδευτική εφαρμογή για μαθητές δημοτικού όπου μέσω αυτής να μπορούν να κατανοήσουν κάποιες βασικές έννοιες του προγραμματισμού. Με το νέο σύστημα ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικών παιχνιδιών ανθρώπινης μνήμης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-26Εδώ και δεκαετίες, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν ένα σημαντικό μέσο ψυχαγωγίας για σχεδόν όλες τις ηλικιακές ομάδες και κοινωνικές τάξεις. Με το πέρασμα των χρόνων, η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών διάδρασης μεταξύ του ...