Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "ελληνική επιχείρηση"
Αποτελέσματα 1-10 από 10
-
Διαστάσεις ποιότητας τραπεζικών υπηρεσιών. Αντιλήψεις πελατών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2015Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την ποιότητα παροχής των τραπεζικών υπηρεσιών στις ελληνικές επιχειρήσεις. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού μελετήθηκε η υπάρχουσα βιβλιογραφία και διεξάχθηκε έρευνα σε ... -
Διαχείριση ενεργητικού - παθητικού στις ελληνικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-05-2013Η παρούσα πτυχιακή εξετάζει τη διαχείριση ενεργητικού-παθητικού ενός τραπεζικού ιδρύματος, με έμφαση στο σκοπό και αντικείμενό της καθώς και στα μοντέλα διαχείρισης ενεργητικού-παθητικού. Πραγματοποιώντας μελέτη στην ... -
Διεθνείς προοπτικές ελληνικών επιχειρήσεων στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Η επιτυχία μιας επιχείρησης στην διεθνή αγορά απαιτείται μια συνεχής παρακολούθηση των διεθνών εξελίξεων και τάσεων και η προσαρμογή της σε αυτές. Η ανάγκη αυτή είναι επιτακτική λόγω αφενός του αυξανόμενου ανταγωνισμού και ... -
Η ανάπτυξη του διαδικτυακού μάρκετινγκ και η εφαρμογή του σε ελληνικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-25Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται μια προσπάθεια να μελετηθεί η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, η εφαρμογή και η επίδραση του σε ελληνικές επιχειρήσεις. Η έρευνα διεξήχθη στα Χανιά Κρήτης και στα γραφεία της μιας ... -
Η επιβίωση των ελληνικών επιχειρήσεων εν μέσω κρίσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-25Βασικός στόχος στην παρούσα πτυχιακή εργασία είναι η μελέτη των διάφορων μορφών επιχειρήσεων στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα, οι τρόποι επιβίωσής τους εν μέσω οικονομικής κρίσης. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφερθήκαμε εκτενώς ... -
Η θέση της ελληνικής επιχείρησης στο διεθνή ανταγωνισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2009Στον χώρο των Βαλκανίων τώρα, η Ελλάδα, έχοντας καταστεί μία από τις πρώτες επενδυτικές δυνάμεις στις περισσότερες χώρες της χερσονήσου, έχει αρχίσει την υλοποίηση ενός σημαντικού σχεδίου διμερούς οικονομικής βοήθειας. Στο ... -
Η καινοτομία στις ελληνικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-06Η παρούσα εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μου για μεγάλο διάστημα και θεωρώ ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μου στον κλάδο. Πιο συγκεκριμένα, ... -
Κεφαλαιακή διάθρωση συγκέντρωση ιδιοκτησίας και απόδοση των ελληνικών επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), ΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτική
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-23Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της σχέσης που υπάρχει μεταξύ κεφαλαιακής δομής, ιδιοκτησιακής δομής και απόδοσης στις Ελληνικές επιχειρήσεις. Σχεδιασμός/ Μεθοδολογία/Προσέγγιση : Τα στοιχεία συλλέχθηκαν ... -
Μορφές αγοράς και βιομηχανικών τροφίμων: η περίπτωση των super market.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-07-2009Η παρούσα εργασία εστιάζει στις εξελίξεις σε έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, αυτό των σούπερ μάρκετ. Κίνητρο για την έρευνα και την σύνθεση της παρούσας πτυχιακής, αποτελούν οι συνθήκες ... -
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις. A case study.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-07-2014Τη σημερινή εποχή βασικός και κύριος παράγοντας για την αποφυγή και επίλυση των οικονομικών προβλημάτων που υπάρχουν, είναι η προσπάθεια δημιουργίας σωστής πολιτικής, ορατών στόχων και καλής οργάνωσης των επιχειρήσεων. ...