• Διαστάσεις ποιότητας τραπεζικών υπηρεσιών. Αντιλήψεις πελατών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Τσαμπανάκη, Μαρία ΑΜ 6151
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2015
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την ποιότητα παροχής των τραπεζικών υπηρεσιών στις ελληνικές επιχειρήσεις. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού μελετήθηκε η υπάρχουσα βιβλιογραφία και διεξάχθηκε έρευνα σε ...
  • Διαχείριση ενεργητικού - παθητικού στις ελληνικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Βιττωράκη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαρεφαλάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-05-2013
    Η παρούσα πτυχιακή εξετάζει τη διαχείριση ενεργητικού-παθητικού ενός τραπεζικού ιδρύματος, με έμφαση στο σκοπό και αντικείμενό της καθώς και στα μοντέλα διαχείρισης ενεργητικού-παθητικού. Πραγματοποιώντας μελέτη στην ...
  • Διεθνείς προοπτικές ελληνικών επιχειρήσεων στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χάφτα, Παρασκευή
    Επιβλέπων καθηγητής: Γκαλανάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η επιτυχία μιας επιχείρησης στην διεθνή αγορά απαιτείται μια συνεχής παρακολούθηση των διεθνών εξελίξεων και τάσεων και η προσαρμογή της σε αυτές. Η ανάγκη αυτή είναι επιτακτική λόγω αφενός του αυξανόμενου ανταγωνισμού και ...
  • Η ανάπτυξη του διαδικτυακού μάρκετινγκ και η εφαρμογή του σε ελληνικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πλοκαμάκη, Ελένη; Σαρλάμη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαστεφανάκη, Σοφία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-25
    Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται μια προσπάθεια να μελετηθεί η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, η εφαρμογή και η επίδραση του σε ελληνικές επιχειρήσεις. Η έρευνα διεξήχθη στα Χανιά Κρήτης και στα γραφεία της μιας ...
  • Η επιβίωση των ελληνικών επιχειρήσεων εν μέσω κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κόκκινου, Γαρυφαλιά; Πολιτάκη, Ελευθερία; Πολιτάκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαρεφαλάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-25
    Βασικός στόχος στην παρούσα πτυχιακή εργασία είναι η μελέτη των διάφορων μορφών επιχειρήσεων στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα, οι τρόποι επιβίωσής τους εν μέσω οικονομικής κρίσης. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφερθήκαμε εκτενώς ...
  • Η θέση της ελληνικής επιχείρησης στο διεθνή ανταγωνισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γκουβέρης, Άλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2009
    Στον χώρο των Βαλκανίων τώρα, η Ελλάδα, έχοντας καταστεί μία από τις πρώτες επενδυτικές δυνάμεις στις περισσότερες χώρες της χερσονήσου, έχει αρχίσει την υλοποίηση ενός σημαντικού σχεδίου διμερούς οικονομικής βοήθειας. Στο ...
  • Η καινοτομία στις ελληνικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Παντελάκη, Γιαννούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρβανίτης, Σταύρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-06
    Η παρούσα εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μου για μεγάλο διάστημα και θεωρώ ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μου στον κλάδο. Πιο συγκεκριμένα, ...
  • Κεφαλαιακή διάθρωση συγκέντρωση ιδιοκτησίας και απόδοση των ελληνικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), ΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτική
    Συγγραφείς: Κουκούλας, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρβανίτης, Σταύρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-23
    Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της σχέσης που υπάρχει μεταξύ κεφαλαιακής δομής, ιδιοκτησιακής δομής και απόδοσης στις Ελληνικές επιχειρήσεις. Σχεδιασμός/ Μεθοδολογία/Προσέγγιση : Τα στοιχεία συλλέχθηκαν ...
  • Μορφές αγοράς και βιομηχανικών τροφίμων: η περίπτωση των super market.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Δρίτσα, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ξηρουχάκης, Φραγκίσκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-07-2009
    Η παρούσα εργασία εστιάζει στις εξελίξεις σε έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, αυτό των σούπερ μάρκετ. Κίνητρο για την έρευνα και την σύνθεση της παρούσας πτυχιακής, αποτελούν οι συνθήκες ...
  • Ο ρόλος του μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις. A case study.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Βαρδάβα, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννακοπούλου, Ελένη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-07-2014
    Τη σημερινή εποχή βασικός και κύριος παράγοντας για την αποφυγή και επίλυση των οικονομικών προβλημάτων που υπάρχουν, είναι η προσπάθεια δημιουργίας σωστής πολιτικής, ορατών στόχων και καλής οργάνωσης των επιχειρήσεων. ...