• Η διαφήμηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μαρκογιαννάκη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Παξινός, Κοσμάς
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Μια σύντομη ανασκόπηση της παραδοσιακής διαφήμισης. Η εφαρμογή της διαφήμισης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, εκτενής αναφορά στην ηλεκτρονική προβολή (τρόποι, τόποι, αποτελεσματικότητα, παγίδες) και σύγκριση με τα παραδοσιακά ...
  • Η στάση των καταναλωτών της Σαντορίνης απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βαβούρης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-01
    Το μεγαλύτερο προϊόν ή υπηρεσία στον κόσμο δεν θα κερδίσει χρήματα αν οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει, γι 'αυτό οι διαφημίσεις θεωρούνται τόσο σημαντικές. Μια διαφήμιση είναι μια ηχητική ή οπτική μορφή επικοινωνίας ...
  • Μελέτη σχεδιασμού έντυπης ηλεκτρονικής διαφήμισης με χρήση νέων τεχνολογιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αρουτίνοβα, Ευγενία; Λαζαράκη, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-21
    Το λογότυπο (logo) είναι τo ιδιαίτερο έμβλημα μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού, με το οποίο γνωστοποιεί την παρουσία, την ταυτότητα ή τα προϊόντα που προσφέρει . Ο σωστός σχεδιασμός του έχει ως σκοπό, την άμεση οπτική ...
  • Μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην σύγχρονη διαφήμιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αλιάγας, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-19
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανακάλυψη και η παρουσίαση της σχέσης της διαφήμισης με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ολοένα και αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές άλλαξαν το τοπίο της διεθνούς ...