• Social media marketing στο χώρο των καλλυντικών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αλεξανδρή, Φλώρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-09
    Σε αυτή την πτυχιακή εργασία, ερευνούμε την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά των καλλυντικών προϊόντων. Εξετάζουμε συνοπτικά την πορεία ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και την παράλληλη εξέλιξη του ...
  • Social media marketing στον χώρο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Μελέτη περίπτωσης: η εταιρία Natura Siberica.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φούσκα, Αργυρώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24
    Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στο περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όσον αφορά στον κλάδο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Για την μελέτη του εν λόγω αντικειμένου ...
  • Ανάλυση στρατηγικής marketing στο internet τριών κορυφαίων εταιριών καλλυντικών στον κόσμο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ντουρούπη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-12-2011
    Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε ...
  • Έρευνα αγοράς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ζαμπετάκη, Μαρία; Λουγιάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αναστασάκης, Ανδρέας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-06-2009
    Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι η έρευνα αγοράς και η παρουσίαση ερωτηματολογίων για την επιρροή της στο χώρο των καλλυντικών. Αρχικά αναφερθήκαμε θεωρητικά στην έρευνα αγοράς αναλύοντας την έννοια το ρόλο της ...
  • Έρευνα ικανοποίησης εργαζομένων: μελέτη περίπτωσης εταιρίας καλλυντικών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κοκολογιάννη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-21
    Η εργασιακή ικανοποίηση είναι ένα θέμα που έχει μελετηθεί αρκετά στη διεθνή βιβλιογραφία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μετρήσει το βαθμό ικανοποίησης των υπαλλήλων εταιρίας καλλυντικών προϊόντων, με μελέτη περίπτωσης ...
  • Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος καλλυντικών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μαγγίνα, Ιωάννα; Σταθακοπούλου, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-06
    Η παρούσα πτυχιακή έχει σαν κύριο περιεχόμενο την σχεδίαση και την κατασκευή μιας ιστοσελίδας. Πρόκειται για ένα διαδικτυακό ινστιτούτο ομορφιάς που παρέχει στους χρήστες την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν αγορές για τα ...
  • Ο κλάδος των καλλυντικών στην Ελλάδα και διεθνώς το 2010.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσιάβου, Γαρουφαλιά; Βαφειαδάκη, Έλλη
    Επιβλέπων καθηγητής: Βάρδας, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-07-2012
    Ο κλάδος των καλλυντικών, η «όμορφη βιομηχανία» όπως συνηθίζεται να αποκαλείται, θεωρούνταν ένας από τους δυναμικότερους και πιο υγιείς κλάδους της ελληνικής βιομηχανίας, καθώς οι ρυθμοί ανάπτυξης που παρουσίαζε δεν ...
  • Χρηματοοικονομική ανάλυση οικονομικών καταστάσεων δυο επιχειρήσεων εισηγμένων στο ΧΑΑ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ματσούκας, Χάρης; Μυρτολλάρι, Ελιόν
    Επιβλέπων καθηγητής: Χρονάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-19
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται χρηματοοικονομική ανάλυση με τη χρήση αριθμοδεικτών των εταιρειών KOΡΡΕ Α. Ε. και APIVITA A.E. για τις χρήσεις 2013-2015. Στο κεφάλαιο 1Ο γίνεται αναφορά αναλυτική στην κάθε εταιρεία ...