Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "μέσα κοινωνικής δικτύωσης "
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Η επίδραση του στρατηγικού μάρκετινγκ και η επίδραση των μέσων κοινωνικών δικτύων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-25Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ορισμού της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού καθώς και των στρατηγικών μάρκετινγκ τα οποία ακολουθούνται. Η εργασία δομείται από δυο μέρη: Στο πρώτο μέρος έχουμε τον ορισμό της ... -
Μελέτη διαδραστικού μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-09Το διαδραστικό μάρκετινγκ αποτελεί μια μεταστροφή από περισσότερο παραδοσιακές μονόδρομες μορφές επικοινωνιών μάρκετινγκ σε περισσότερο αμφίδρομα μοντέλα επικοινωνίας, τα οποία ενθαρρύνουν το διάλογο μεταξύ μιας εταιρίας ... -
Μελέτη τεχνικών εξάπλωσης κοινωνικών δικτύων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-05Στην σημερινή εποχή, παρατηρείται μια έντονη εξάπλωση των κοινωνικών δικτύων. Καθημερινά το άτομο αναζητά να ανακαλύψει τρόπους επικοινωνίας άμεσους, ραγδαίους και αποτελεσματικούς. Η έλλειψη χρόνου και η πληθώρα πληροφοριών ...