Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "μέσα μαζικής ενημέρωσης"
Αποτελέσματα 1-14 από 14
-
Ακραία κοινωνικά φαινόμενα και η παρουσίασή τους από τα ΜΜΕ. Το παράδειγμα του βίαιου θανάτου του 8χρονου κοριτσιού στο Κερατσίνι τον Νοέμβριο του 2021.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-12Αντικείμενα μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας αποτελούν τα ακραία κοινωνικά φαινόμενα και ο τρόπος που αυτά παρουσιάζονται από τα Ελληνικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Ειδικότερα το συμβάν που απασχολεί την παρούσα ... -
Έρευνα για την αντισύλληψη (μέθοδοι - εφαρμογή τους - ενημέρωση πληθυσμού). Ο ρόλος των υπηρεσιών υγείας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008 -
Επιχειρηματικότητα, καινοτομικές δραστηριότητες και ανταγωνιστικότητα των μικρών μεσαίων επιχειρήσεων στον κλάδο πληροφορικής στο Νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-11-2009Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθεί το είδος της σχέσης ανάμεσα στην επιχειρηματικότητα στις καινοτομικές δραστηριότητες και την ανταγωνιστικότητα των μικρών μεσαίων επιχειρήσεων στον κλάδο πληροφορικής στο ... -
Η αποδοχή των γενετικά τροποποιημένων αγροτικών προϊόντων από την κοινωνία και η εικόνα που προωθούν οι οικολογικές οργανώσεις και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Φυτικής Παραγωγής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-10-2013Η σύγχρονη γεωργία σήμερα, παρά την ανάπτυξη που εμφανίζει τις τελευταίες δεκαετίες, συνεχίζει να αντιμετωπίζει ορισμένα σημαντικά προβλήματα. Ένα από αυτά είναι οι επιπτώσεις που δημιουργούν στο περιβάλλον από την εντατική ... -
Η διαντίδραση της θεαματικοποίησης της βίας. Η κερκίδα ως θεαματικοποιημένη βία (μελέτη των φιλάθλων του Ο.Φ.Η στο γήπεδο Θ. Βαρδινογιάννη).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Βασικός σκοπός αυτής της έρευνας, ήταν να μελετηθεί, η σχέση της βίας ως θέαμα (έτσι όπως αυτή προβάλλεται από τα Μ.Μ.Ε και επιδοκιμάζεται, γίνεται αποδεκτή από τους φιλάθλους) με την υιοθέτηση της βίαιης συμπεριφοράς από ... -
Η κρίση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-21Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης, αφού πραγματοποιηθεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση η οποία έχει ως αντικείμενο την γενικότερη οικονομία της Ελλάδας και την επίδρασή της κρίσης, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και την πορεία ... -
Η προβολή του φαινομένου της διεθνικής σωματεμπορίας απο τον έντυπο τύπο στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Βασικός σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η ανάδειξη της κοινωνικής πραγματικότητας του φαινόμενου του trafficking στον Ελλαδικό χώρο μέσα από τον έντυπο τύπο. Συνεπώς εκείνο που είναι σημαντικό είναι ο τρόπος που τα ... -
Η στρατηγική προώθησης των κινηματογραφικών ταινιών: Εργαλεία και τακτικές της παγκόσμιας βιομηχανίας κινηματογράφου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012Ο σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν να παρουσιαστούν και να αναλυθούν τα μέσα και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την προώθηση μιας κινηματογραφικής παραγωγής. Στο κεφάλαιο της ... -
Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Ο όρος « δημόσιες σχέσεις » σχετίζεται κυρίως με την έννοια της εικόνας της επιχείρησης προς τα έξω και την επικοινωνία τόσο με τους πελάτες , το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο όσο με τους υπαλλήλους και τους συνεργάτες της . ... -
Ικανοποίηση εργαζομένων σε όμιλο μέσων μαζικής επικοινωνίας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-09-2014Στις ημέρες μας η μέτρηση της εργασιακής ικανοποίησης αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα ενδιαφέροντος των επιχειρήσεων και οργανισμών. Ο σημαντικότερος λόγος είναι η κατανόηση της σημασίας των ανθρώπινων πόρων για ... -
Καινοτομία στον τομέα των μέσων ενημέρωσης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-02-04Η παρούσα πτυχιακή έχει ως αντικείμενο τους νέους και καινοτόμους τρόπους επιρροής της αγοραστικής απόφασης που ασκούνται στους καταναλωτές από κάποια ΜΜΕ. Στην εποχή που το διαδίκτυο έχει διευκολύνει την πρόσβαση σε ... -
Παράγοντες επικινδυνότητας στη σωματική δυσαρέσκεια των εφήβων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Στη μελέτη αυτή γίνεται μια προσπάθεια να εξεταστούν οι παράγοντες επικινδυνότητας σχετικά με τη σωματική δυσαρέσκεια σ ένα δείγμα αγοριών και κοριτσιών, καθώς και να διερευνηθούν οι διαφορές σε σχέση με το φύλο σε αυτούς ... -
Τουρισμός και μέσα μαζικής ενημέρωσης (Μ.Μ.Ε.).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-07-2013Στην παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολούμαστε με τον τουρισμό της Ελλάδας και πώς αυτός προβάλλεται σήμερα από διάφορους αρμόδιους φορείς μέσω των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Ειδική αναφορά δίνεται στην προβολή του τουρισμού ... -
Χρηματιστηριακή κρίση στην Ελλάδα και τα Μ.Μ.Ε
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-25Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να ερευνηθεί η συμπεριφορά του Ελληνικού Χρηματιστηρίου Αθηνών (Χ.Α.Α.) και κατά πόσο επηρεάζεται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (Μ.Μ.Ε.). Πιο συγκεκριμένα μελετήθηκε η συμπεριφορά και ο ...