• Διερεύνηση χαρακτηριστικών, κίνητρων και βαθμού ικανοποίησης των τουριστών ευεξίας στην Ελούντα Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κωνστάνταρου, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-10
    Ο τουρισμός ευεξίας (wellness tourism) έχει ως στόχο να προσφέρει υπηρεσίες σε υγιή άτομα, με σκοπό την πρόληψη και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους, μέσω της επίτευξης ισορροπίας ανάμεσα στο σώμα και το πνεύμα. Οι ...
  • Δυνατότητα μείωσης κατανάλωσης ενέργειας και των εκπομπών CO2 σε ιδιωτικά κτίρια σε Κρήτη/Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ψαράκη, Δανάη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κατσίγιαννης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-05
    Η εργασία αναφέρεται σε οικιστικά κτίρια που καταναλώνουν ενέργεια προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες τους, με αυτό να έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των εκπομπών CO2. Σκοπός είναι να μειωθεί η κατανάλωση ενέργειας και να ...
  • Μία κριτική ανάλυση του συστήματος all-inclusive στα ελληνικά ξενοδοχεία, με μελέτη περίπτωσης το νησί της Ρόδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζουρούδη, Σοφία-Τσαμπίκα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-06-11
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνήσει κριτικά το μοντέλο all-inclusive, μια σύγχρονη τάση στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία, εστιάζοντας στα χαρακτηριστικά του μοντέλου, στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ...
  • Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των ξενοδοχειακών μονάδων της Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σχοιναράκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Περονικολής, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-26
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση του ρόλου του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των ξενοδοχειακών μονάδων της περιοχής της Κρήτης. Αρχικά πραγματοποιήθηκε η εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού ...