• Clustering (Επιχειρηματικά σχήματα) για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (προσέγγιση management & marketing).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χελιδώνη, Αγγελική
    Επιβλέπων καθηγητής: Σωτηριάδης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-07-2010
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της συστηματοποίησης της συνεργασίας των επιχειρήσεων και την παροχή συγκεκριμένων βημάτων προετοιμασίας και ανάπτυξης εταιρικών επιχειρηματικών συμπράξεων, είτε με ...
  • Comparative study of community detection algorithms in social networks.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καλαϊτζάκης, Ανδρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκοπούλου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-11-2012
    Τα τελευταία χρόνια γίναμε μάρτυρες μίας άνευ προηγουμένου επανάστασης στα κοινωνικά μέσα ως συνέπειας της εμφάνισης των πρώτων μεγάλων κοινωνικών δικτύων, τα οποία ενθάρρυναν για πρώτη φορά χρήστες να μοιραστούν ιδέες και ...
  • Εφαρμογή του αλγορίθμου K-Means στην ομαδοποίηση γεωγραφικών περιοχών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Κάππα, Ανδρονίκη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ξανθός, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-26
    Αυτή η εργασία παρέχει μια κατευθυντήρια γραμμή για την πραγματοποίηση ανάλυσης συστάδων σε γεωγραφικές περιοχές (νομούς) προκειμένου να εξορυχθούν δεδομένα για τις περιφέρειες στις οποίες ανήκουν. Ο σκοπός της ερευνητικής ...
  • Ομαδοποίηση εικόνων με βάση το περιεχόμενο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Λασθιωτάκη, Δήμητρα; Μαρκάκη, Σμαράγδα; Markaki, Smaragda
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-24
    Ομαδοποίηση ή διαφορετικά “clustering” είναι η διαδικασία κατά την οποία δεδομένα κατατάσσονται σε σημασιολογικά σύμφωνες ομάδες (clusters) με βάση κάποιο μέτρο ομοιότητας. Η έννοια του “cluster” δεν μπορεί να οριστεί ...
  • Τεχνικές ομαδοποίησης των καταναλωτών στο μάρκετινγκ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κουκή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-11-23
    Στην συγκεκριμένη εργασία θα διερευνήσουμε το χώρο του Marketing , τα συστατικά που το ορίζουν, τους συντελεστές που το έχουν οδηγήσει στο να αποτελεί ένα από τα βασικότερα στοιχεία της αγοράς και του έχουν διαμορφώσει ...