Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "ομαδοποίηση"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Clustering (Επιχειρηματικά σχήματα) για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (προσέγγιση management & marketing).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-07-2010Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της συστηματοποίησης της συνεργασίας των επιχειρήσεων και την παροχή συγκεκριμένων βημάτων προετοιμασίας και ανάπτυξης εταιρικών επιχειρηματικών συμπράξεων, είτε με ... -
Comparative study of community detection algorithms in social networks.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-11-2012Τα τελευταία χρόνια γίναμε μάρτυρες μίας άνευ προηγουμένου επανάστασης στα κοινωνικά μέσα ως συνέπειας της εμφάνισης των πρώτων μεγάλων κοινωνικών δικτύων, τα οποία ενθάρρυναν για πρώτη φορά χρήστες να μοιραστούν ιδέες και ... -
Εφαρμογή του αλγορίθμου K-Means στην ομαδοποίηση γεωγραφικών περιοχών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-26Αυτή η εργασία παρέχει μια κατευθυντήρια γραμμή για την πραγματοποίηση ανάλυσης συστάδων σε γεωγραφικές περιοχές (νομούς) προκειμένου να εξορυχθούν δεδομένα για τις περιφέρειες στις οποίες ανήκουν. Ο σκοπός της ερευνητικής ... -
Ομαδοποίηση εικόνων με βάση το περιεχόμενο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-24Ομαδοποίηση ή διαφορετικά “clustering” είναι η διαδικασία κατά την οποία δεδομένα κατατάσσονται σε σημασιολογικά σύμφωνες ομάδες (clusters) με βάση κάποιο μέτρο ομοιότητας. Η έννοια του “cluster” δεν μπορεί να οριστεί ... -
Τεχνικές ομαδοποίησης των καταναλωτών στο μάρκετινγκ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-11-23Στην συγκεκριμένη εργασία θα διερευνήσουμε το χώρο του Marketing , τα συστατικά που το ορίζουν, τους συντελεστές που το έχουν οδηγήσει στο να αποτελεί ένα από τα βασικότερα στοιχεία της αγοράς και του έχουν διαμορφώσει ...