• H σημασία της κατανάλωσης κρασιού στην υγεία μας

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας
    Συγγραφείς: Μπαρμπαλιά, Γεωργία; Ρηγάκη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ψυλινάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-27
    Τα τελευταία χρόνια, γίνεται μεγάλη συζήτηση, σχετικά με το κρασί και πιο εμπεριστατωμένα με το κόκκινο κρασί, καθώς και την ευεργετική ιδιότητα αυτού, στην υγεία του ανθρώπου. Παρατηρείται, μάλιστα, μία έντονη διαμάχη ...
  • Η γλουτένη στη διατροφή μας και ο ρόλος της στα αυτοάνοσα νοσήματα.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας
    Συγγραφείς: Σπανού, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Θεονύμφη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-12-14
    Η γλουτένη αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινής διατροφής του ανθρώπου. Δεν είναι καινούριο συστατικό αφού καταναλώνεται από την αρχαιότητα. Εντούτοις, τα τελευταία χρόνια έρχεται στο προσκήνιο με αρνητικό τρόπο καθώς ...
  • Η διατροφική αξία της πατάτας και η θέση της στη Μεσογειακή διατροφή.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας
    Συγγραφείς: Αυγουλά, Ανθή; Κάσσου, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σφακιανάκη, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-12-14
    Η πατάτα έχει αποτελέσει και συνεχίζει να αποτελεί αντικείμενο καλλιεργητικής και εμπορικής δραστηριότητας ανά τα χρόνια. Το παραγόμενο λαχανικό, η πατάτα, είναι διαχρονικά ένα από τα κύρια τρόφιμα στην διατροφή των ...
  • Κόστη και οφέλη νομισματικής ένωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μανιουδάκης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σταματόπουλος, Θεόδωρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-09-2010
    Η κάτωθι πτυχιακή εργασία αποτελεί μια προσπάθεια αξιολόγησης της πορείας της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Νομισματική Ένωση (ΕΝΕ). Αρχικά γίνεται μια ιστορική αναδρομή για την δημιουργία της ΕΝΕ. καθώς και για την εξέλιξη της ...
  • Ψηφιακό μάρκετινγκ επιρροής (influencer marketing) και ιογενές μάρκετινγκ (Viral marketing). Μελέτες περίπτωσης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Τουμπακάρης, Απόστολος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-18
    Η ανάπτυξη και η εκτέλεση στρατηγικής μάρκετινγκ είναι κεντρικής σημασίας για όλων των ειδών τις επιχειρήσεις. Όλοι προσπαθούν να βρουν τρόπους τους οποίους θα χρησιμοποιήσουν για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν και να ...