• Ανάπτυξη δυναμικής ιστοσελίδας συγκριτικής παρουσίασης προϊόντων/υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ανδρονίδης, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καλογεράκης, Παναγιώτης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-11-2009
    Η παρούσα πτυχιακή αποσκοπεί στην ανάλυση και υλοποίηση δυναμικής ιστοσελίδας που θα παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενημέρωσης προς τον χρήστη της ιστοσελίδας-ενδιαφερόμενο πελάτη, για ένα συγκεκριμένο σύνολο προϊόντων ή ...
  • Η προστασία των καταναλωτών στο εμπόριο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καραγιάννη, Αγγελική
    Επιβλέπων καθηγητής: Μπίμπα, Εμμανουέλλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2013
    In the recent years due to the gigantism of the internet and the free cross-border movement of goods, more and more talk has been made about the flourishment of the trade. The consumers can choose the best possible way to ...
  • Νομοθετικές ρυθμίσεις για την προστασία του έλληνα και ευρωπαίου καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ηλιάδου, Παρθένα; Χατζηγιάννη, Θεοδώρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014
    Αντικείμενο της παρούσας αποτελεί η συνοπτική και περιεκτική παρουσίαση των νομοθετικών ρυθμίσεων που υφίστανται για την προστασία του καταναλωτή. Εξετάζονται με άξονες τις δύο διακρίσεις οι οποίες είναι δυνατές ως προς ...
  • Σχεδίαση και ανάπτυξη εξειδικευμένου CRM συστήματος ειδικού σκοπού

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Μακρίδης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Στυλιανός
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-19
    Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η σχεδίαση και η ανάπτυξη ενός διαδικτυακού πληροφοριακού συστήματος για την διαχείριση των σχέσεων και των διαδικασιών ανάμεσα σε μια επιχείρηση και τους πελάτες της (Customer Relationship ...