Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "συνεχιζόμενη εκπαίδευση"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Αξιολόγηση ικανοποίησης και αποκτηθείσας γνώσης-δεξιοτήτων νοσηλευτικού προσωπικού σε προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008Στο κατώφλι του 21ου αιώνα και της Ευρωπαϊκής Ενοποίησης, σε μια εποχή ριζικών ανακατατάξεων και αλλαγών, οι νοσηλευτές καλούνται να εδραιώσουν την επιστημονική άσκηση της Νοσηλευτικής, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την ποιότητα ... -
Διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών των νοσηλευτών και των παραγόντων που τις διαμορφώνουν σε δημόσια νοσοκομεία της νήσου Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-22Εισαγωγή: Η βασική εκπαίδευση που λαμβάνει κάθε νοσηλευτής είναι αυτονόητο προαπαιτούμενο της επαγγελματικής του επάρκειας. Κάθε επαγγελματίας λοιπόν, με αυξημένο το αίσθημα της ευθύνης και ζήλο για την επαγγελματική του ... -
Μελέτη εκπαίδευσης επαγγελματικής κατάρτισης
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-31Η εκπαίδευση ενηλίκων αποτελεί το σύνολο όλων των μορφών μάθησης τις οποίες λαμβάνουν και παρακολουθούν οι ενήλικοι μετά την αρχική εκπαίδευση και κατάρτιση. Η αρχική αλλά και η συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση είναι ... -
Τι κάνει τους ώριμους ενήλικες να θέλουν να μάθουν.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-07-2015Η εκπαίδευση του ανθρώπου, είτε σε τυπική, είτε σε άτυπη μορφή, θεωρήθηκε, ήδη από την αρχαιότητα, απαραίτητη για τη νοητική, πνευματική και ψυχική ανάπτυξη του ατόμου, ενώ για τη θεσμοθέτηση και την αποτελεσματικότητά της ...