Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "Non Profit Organizations"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Διερεύνηση της εφαρμογής του μείγματος προβολής, του μάρκετινγκ, στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς (Μ.Κ.Ο.) κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών. Περίπτωση μελέτης "Το Χαμόγελο του Παιδιού".
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-05-2015Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά την ανάμειξη των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών (Μ.Κ.Ο.) κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών με το Μάρκετινγκ και κατ’ επέκταση τα στοιχεία αυτά που συνθέτουν το Μείγμα Προβολής του. ... -
Η κυριαρχία μιας ανιδιοτελούς μορφής επιχείρησης στην κοινωνία της κρίσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-22H παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά στην πιθανή ανάπτυξη μη κερδοσκοπικών οργανισμών στα χρόνια της κρίσης. Στα πλαίσια των παραπάνω αναλύεται ο εθελοντισμός, η οικονομική κρίση, οι αιτίες και συνέπειες της. Στο πρώτο κεφάλαιο ... -
Η χρήση mobile εφαρμογών στην προώθηση μη κερδοσκοπικών οργανισμών (Μ.Κ.Ο.). Ανάπτυξη mobile εφαρμογής για «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης τις γενικές αρχές του Μάρκετινγκ, την σύνδεσή του με το κοινωνικό μάρκετινγκ, το διαδικτυακό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ υπηρεσιών, το μάρκετινγκ μέσω κινητού ...