Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "Toyota Auris"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Προώθηση και συμπεριφορά καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης, Toyota Auris.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-12-2008Η προσέγγιση της επικοινωνιακής πολιτικής μιας επιχείρησης είναι αρκετά πολύπλοκο ζήτημα. Η πολυπλοκότητα αυτού του θέματος οφείλεται στο γεγονός ότι η επικοινωνία και ειδικότερα η προβολή εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ...