• Σχεδιασμός και ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής οπτικοποίησης δεδομένων για την ανίχνευση της πολιτικής τάσης των χρηστών του Twitter με χρήση του Python Dash Framework.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Μπριτζολάκης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-11
    Η ραγδαία εξέλιξη των υπολογιστών καθώς και η ανακάλυψη του διαδίκτυού (Internet) έφεραν μια νέα εποχή στο χώρο των επικοινωνιακών συστημάτων. Πολλά άτομα μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας μεταξύ τους σε πραγματικό ...
  • Εξαγωγή γνώμης σε δεδομένα των κοινωνικών μέσων με πιθανοτική λογική συλλογιστική.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Ζερβουδάκης, Στέφανος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαρακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-23
    Στα πλαίσια αυτής της εργασίας μελετήθηκε η εξαγωγή γνώμης στα κοινωνικά μέσα με πιθανοτική λογική συλλογιστική. Το Twitter είναι ένα από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα με εκατομμύρια χρήστες καθημερινά ενεργούς χρήστες ...
  • Οπτικοποίηση των αποτελεσμάτων ψυχικών διαταραχών ανά τον κόσμο χρησιμοποιώντας τα μεταδεδομένα της πλατφόρμας Twitter: ανάλυση συναισθημάτων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Μαυρίδη, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος; Κονδυλάκης, Χαρίδημος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-11
    Λόγω των δεδομένων και της δημόσιας αλληλεπίδρασης, το twitter καθίσταται όλο και πιο χρήσιμο για την κατανόηση και τη μοντελοποίηση διαφόρων εκδηλώσεων. Ο στόχος αυτής της εργασίας είναι να χρησιμοποιήσει tweets ως ...
  • Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα τηλεοπτικά μέσα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φιλίππου, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-10-2015
    Ο αστραπιαίος ρυθμός με τον οποίο μεταβάλλονται οι σημερινές κοινωνίες όσον αφορά τη μετάδοση και διάχυση των πληροφοριών και γεγονότων και γενικότερα του τρόπου ζωής, δημιουργεί την επιτακτική ανάγκη για προσαρμογή και ...
  • Μελέτη των σύγχρονων διαφημιστικών μέσων του Διαδικτύου και της αξιοποίησής τους από τις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καρανίκας, Φώτης; Λάβδας, Αλέξανδρος; Παππάς, Νίκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015
    Στην πτυχιακή που ακολουθεί, διαπραγματευτήκαμε με την εξέλιξη του σύγχρονου μάρκετινγκ καθώς και με τις σύγχρονες μορφές διαφήμισης. Έτσι λοιπόν, αναφερθήκαμε στις σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης, και κυρίως, στην διαφήμιση ...
  • Οικονομικές επιπτώσεις διάδοσης κοινωνικών δικτύων ιντερνετ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Βλαστού, Σοφία; Παπαδοπούλου, Μητροδόρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοτίκαλης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-10-2015
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι οι οικονομικές επιπτώσεις της διάδοσης των κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. Η ανάλυση των οικονομικών επιπτώσεων πραγματοποιείται αρχικά μέσα από την παρουσίαση των ...