• Δημιουργία παιγνίου με χρήση XNA και Direct3D.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ποντικάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-11-2015
    Πρόκειται για ένα δισδιάστατο ηλεκτρονικό παιχνίδι φτιαγμένο στο XNA Framework σε γλώσσα C# που χρησιμοποιεί Direct3D11 shaders σε γλώσσα HLSL. Ανήκει στην κατηγορία των arcade παιχνιδιών περιέχοντας πλούσια οπτικά και ...
  • Μελέτη των δυνατοτήτων της πλατφόρμας ηλεκτρονικών παιχνιδιών XNA της Microsoft.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κυτίνου, Αγγελική
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-09-2010
    Ένας πολύ ενδιαφέρον τρόπος εκμετάλλευσης του υπολογιστή είναι η ανάπτυξη ενός καλού ηλεκτρονικού παιχνιδιού. Από την εποχή του Pong μέχρι και σήμερα, τα βίντεο παιχνίδια έχουν συλλάβει την φαντασία δισεκατομμυρίων ανθρώπων. ...