• Αισθητικές και αντιληπτικές παράμετροι του θορύβου στην σύνθεση ηλεκτροακουστικής μουσικής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Καραβά, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζεδάκη, Αικατερίνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Η εργασία αυτή έχει σαν αντικείμενό της τη σύνθεση ενός έργου ηλεκτροακουστικής μουσικής, με την χρήση ήχων που προέρχονται από το θορυβώδες ηχητικό τοπίο μιας μεγαλούπολης. Συχνά η ακρόαση μουσικής ή και ήχων προκαλεί την ...
  • Αυτόματη κατηγοριοποίηση ειδών κρητικής μουσικής με χρήση μεθόδων μηχανικής μάθησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Ζαρδαβάς, Γιάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβας, Παναγιώτης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2013
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό την ανάπτυξη ενός μοντέλου αναγνώρισης της τοπικής κρητικής μουσικής, αναπτύσσοντας μια βάση δεδομένων μουσικών δειγμάτων για τα είδη που την περιγράφουν. Έτσι με τη χρήση μεθόδων και ...
  • Δημιουργία εφαρμογής για χρήση με ακουστικά με σκοπό προσομοίωση του ακουστικού πεδίου που δημιουργείται στο ακουστικό κανάλι του αυτιού από τη χρήση ηχείων σε φυσικό ακουστικό χώρο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Λελεδάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-09-2012
    Κατά την ακρόαση με ακουστικά το ακουστικό πεδίο που δημιουργείται στο ακουστικό κανάλι είναι διαφορετικό από όταν η ακρόαση γίνεται σε χώρο. Τρεις είναι οι κύριοι λόγοι γι’αυτό. Ο πρώτος είναι ότι κατά την ακρόαση με ηχεία ...
  • Η επίδραση ηχητικού υλικού στην οπτική αντίληψη του ανθρώπου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Καρατάσιος, Γεώργιος; Κωσταλάμπρος, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ανδρουλάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-06-2010
    Στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας θα εξετάσουμε την επιρροή ηχητικού υλικού στην οπτική αντίληψη του ανθρώπου. Πιο συγκεκριμένα, θα ερευνήσουμε πόσο διαφορετικά αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος μια οπτική εικόνα ...
  • Η επίδραση της πρώιμης μουσικοκινητικής αγωγής στη μουσική ανάπτυξη των νηπίων και ειδικότερα στην αντίληψη του ρυθμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Καλογηράτου, Αγγελική; Παπαϊωάννου, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρεράκη, Βασιλική
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-07-2008
    Η μουσική αποτελούσε και αποτελεί το πιο προσφιλές μη λεκτικό μέσο επικοινωνίας για τον άνθρωπο. Η ανάγκη γα βαθύτερη κατανόηση της θετικής επίδρασης της μουσικής στον άνθρωπο και ειδικότερα στην παιδική ηλικία, έθεσε τα ...
  • Θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση των συναισθηματικών αντιδράσεων κατά την ακρόαση μουσικής. «Θεραπευτικές» διαστάσεις στην ακρόαση ελληνικής παραδοσιακής μουσικής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Ανδρουλιδάκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρεράκη, Βασιλική
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-01-2010
    Η μουσική δεν είναι ανθρώπινη εφεύρεση αλλά ανακάλυψη, στην οποία ο άνθρωπος ξεδίπλωσε την ευφυΐα και την ευαισθησία του. Πρόκειται για μια τέχνη ιδιαίτερα δυναμική και περιεκτική, που δημιουργεί μια δική της χωροχρονική ...
  • Μελέτη ακουστικής αντίληψης στην τραγουδιστική φωνή σοπράνο με τη χρήση ακουστικών τεστ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Σόποβα, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουζούπης, Σπυρίδων
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-03-2012
    Στην εργασία αυτή εξετάζεται θεωρητικά το φωνητικό σύστημα και οι τρεις κατηγορίες της φωνής σοπράνο καθώς και με την εξερεύνηση των διαφορών μεταξύ των τριών κατηγοριών των φωνών σοπράνο, όπως αυτές γίνονται αντιληπτές ...
  • Μεταφορά συναισθήματος μέσω εκπομπής ηχητικών μηνυμάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Βασιλειάδη, Μαρία-Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουζούπης, Σπυρίδων
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-07-2008
    Η παραγωγή ήχων και η ακοή αποτελούν σημαντικές λειτουργίες αποτύπωσης και μεταφοράς συναισθημάτων που αναμφίβολα επηρεάζουν την φυσιολογία ενός οργανισμού. Χρησιμοποιώντας σαν πειραματικό μοντέλο το ποντίκι, έγινε καταγραφή ...