• Ανάλυση τραπεζικών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Λιναρδάκης, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Παντελάδης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-09-2009
    Οι τράπεζες από τις πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις παγκοσμίως μας προσφέρουν μια ευρεία γκάμα προϊόντων με κύριο στόχο την αύξηση της κερδοφορίας και κατ’επέκταση την αύξηση της ρευστότητας τους, που αποτελεί σημαντικό παράγοντα ...
  • Η πιστωτική κάρτα στις σύγχρονες συναλλαγές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαγκάνη, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουτουλάκη, Άννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-08-2012
    Στις μέρες μας η χρήση της πιστωτικής κάρτας είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη. Πολλές από τις συναλλαγές μας που γίνονται είτε στον φυσικό κόσμο είτε στον κόσμο του διαδικτύου πραγματοποιούνται με τη χρήση της πιστωτικής κάρτας. ...
  • Ρόλος και στόχοι της διαφήμισης τραπεζικών προιόντων και υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σκοπελίτου, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαρνελάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2010
    Η διαφήμιση είναι ένας τρόπος για να γνωστοποιηθεί ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στον καταναλωτή. Χρησιμοποιεί διάφορα χαρακτηριστικά για να πείσει τον καταναλωτή να αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν, όπως τη συγκίνηση, τη λογική ...
  • Τεχνικές προώθησης τραπεζικών προϊόντων. Μελέτη περίπτωσης (Εθνική Τράπεζα).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Θεοδώρου, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-10-2013
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει γίνει με σκοπό τόσο την αποτύπωση των σύγχρονων αρχών προώθησης τραπεζικών προϊόντων όσο και για την εκτενή και λεπτομερή ανάλυση του προιοντικού χαρτοφυλακίου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος ...
  • Τραπεζοασφαλιστικά προιόντα και υπηρεσίες και η εμφάση των τραπεζών για την ανάπτυξη και διείσδυση τους στην αγορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μερτζανίδου, Χρυσάνθη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-05-2008
    Η τραπεζοασφάλεια ή αλλιώς bancassurance είναι μια σύγχρονη μορφή ασφάλισης, η οποία προσφέρει τόσο στις τράπεζες όσο και στις ασφαλιστικές εταιρίες περισσότερα κέρδη και μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης. Είναι επίσης ωφέλιμη ...