Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "cultural heritage"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Ανάδειξη πολιτιστικών κτηρίων μέσω επαυξημένης πραγματικότητας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-31Η Επαυξημένη Πραγματικότητα αντιπροσωπεύει μια αναπτυσσόμενη εκπαιδευτική τεχνολογία με την ικανότητα να εισάγει εφευρετικές διδακτικές προσεγγίσεις και να ενθαρρύνει συναρπαστικές μαθησιακές εμπειρίες. Η ενσωμάτωση του ... -
Αξιολόγηση της απόκτησης του τίτλου ‘τοποθεσία παγκόσμιας κληρονομιάς UNESCO’. Μια συγκριτική ανάλυση των περιπτώσεων Ηρακλείου και Κέρκυρας. Θετικά και αρνητικά αποτελέσματα για τους τουριστικούς προορισμούς.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-16Η τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής είναι συνάρτηση της αναγνωρισιμότητας της. Για το λόγο αυτό, πάντα αναζητούνται τρόποι προβολής της, ώστε να επιτευχθεί το ανωτέρω αποτέλεσμα. Ένας από τους τρόπους που έχουν προταθεί ... -
Έρευνα για την ένταξη της Σπιναλόγκα στον κατάλογο μνημείων παγκόσμιας κληρονομιάς της Unesco.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2012Το θέμα της παρούσας εργασίας μου, είναι η ένταξη της οχυρής νησίδας Σπιναλόγκα στο κατάλογο μνημείων της Παγκόσμιας Κληρονομιάς της Unesco. Το συγκεκριμένο θέμα αποτελεί επίκαιρο γεγονός στην τοπική κοινωνία του Άγιου ... -
Μουσεία και τουρισμός: συνέργειες και προοπτικές ανάπτυξης nation branding στην Ελλάδα.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-02-15Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι έννοιες του πολιτιστικού τουρισμού, του branding, η σχέση των μουσείων και των αρχαιολογικών χώρων με τον τουρισμό, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο τα μουσεία μπορούν να βοηθήσουν ... -
Πολιτιστική κληρονομιά & τουριστική ανάπτυξη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Το θέαμα της πολιτιστικής κληρονομιάς είναι, από τη φύση του, μοναδικό και εύθραυστο. Επομένως, είναι βασικό, ότι οι αρχές του τουρισμού μελετούν το πόσο καλύτερα θα αναπτύξουν αυτές τις περιοχές πολιτιστικής κληρονομιάς ...