• Η χρήση των chatbots για την εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μπινίκου Κέτσιριπορν, Αναστασία; Μύθη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλειάδης, Γιώργος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-09-25
    Η αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου και η εξέλιξη των ψηφιακών δυνατοτήτων έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Η τεχνολογία των chatbots έχει αναδειχθεί ως μία βιώσιμη και ...
  • Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Πατσαρού, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλειάδης, Γιώργος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-11-08
    Η τεχνητή νοημοσύνη σε συνδυασμό με άλλες τεχνολογίες ψηφιακού μετασχηματισμού, μπορεί να προσφέρει στις επιχειρήσεις πολλές ευκαιρίες και δυνατότητες ώστε να μεταμορφώσουν τις δραστηριότητές τους και να αποκτήσουν ...
  • Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η ψηφιακή ωριμότητα στην Ελλάδα. Προκλήσεις και ευκαιρίες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Αλογδιανάκη, Άννα Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης; Βασσάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-12-20
    Η παρούσα έρευνα επιδιώκει να εμβαθύνει στις περίπλοκες σφαίρες του ψηφιακού μετασχηματισμού εντός των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) στην Ελλάδα, ερευνώντας το επίπεδο της ψηφιακής ωριμότητας και εστιάζοντας συγκεκριμένα ...
  • Ψηφιακός μετασχηματισμός και πρακτικές μάρκετινγκ στο ελληνικό δημόσιο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Παπαζαχάρη, Αγγελική – Ιόλη; Φρρόκου, Κλεβίσα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-04-25
    Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει την εφαρμογή του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ελληνική δημόσια διοίκηση. Οι προσδοκίες των πολιτών από τις δημόσιες υπηρεσίες άλλαξαν ριζικά έπειτα από την πανδημία ...