• Μάρκετινγκ μαζικής αποστολής e-mail.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μπομπέτσης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-04
    Σκοπός της πτυχιακής ήταν η μελέτη των μεθόδων μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και η υλοποίηση web εφαρμογής για την σωστή χρήση τους. Η εφαρμογή κάνει χρήση νέων τεχνολογιών, μεθοδολογιών και τακτικών μάρκετινγκ ...
  • Το E-mail Marketing και οι δυνατότητες που παρέχει για την προώθηση ενός διαδικτυακού τόπου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μοσχοβάκη, Εμμανουέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-05
    Ένα βασικό εργαλείο του e-marketing είναι το e-mail marketing, δηλαδή η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τα οποία συνήθως ονομάζονται newsletters. Το e-mail marketing είναι η μεταφορά στο Διαδίκτυο ...