• Ψηφιακός μετασχηματισμός και πρακτικές μάρκετινγκ στο ελληνικό δημόσιο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Παπαζαχάρη, Αγγελική – Ιόλη; Φρρόκου, Κλεβίσα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-04-25
    Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει την εφαρμογή του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ελληνική δημόσια διοίκηση. Οι προσδοκίες των πολιτών από τις δημόσιες υπηρεσίες άλλαξαν ριζικά έπειτα από την πανδημία ...