• Το digital marketing και οι χρήσεις του στην καθημερινότητα των τοπικών επιχειρήσεων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καπετανάκη, Καλλιόπη-Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30
    Στην εποχή που διανύουμε κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Κάθε επιχείρηση στοχεύει με συγκεκριμένους τρόπους προώθησης έχοντας υπόψιν πολλούς παράγοντας όπως την φύση της επιχείρησης, τους στόχους ...