• Ανάλυση αγοράς φωτοβολταϊκών συστημάτων: διεθνείς τάσεις και ελληνικές προοπτικές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παπαδάκης, Χαράλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Διακάκη, Χριστίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-10-2010
    Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να γίνει κατ’ αρχήν μία γενική ανασκόπηση των φωτοβολταϊκών συστημάτων η οποία περιλαμβάνει την εμφάνιση και εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας από το 1839 έως σήμερα, την κατηγοριοποίηση των ...
  • Έρευνα αγοράς συσσωρευτών ηλεκτρικής ενέργειας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ανδρουλάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Χρηστάκης, Δημήτριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-06-01
    Στόχος της εργασίας είναι να γίνει μία έρευνα αγοράς για τους συσσωρευτές που χρησιμοποιούνται για αυτόνομα συστήματα ΑΠΕ. Έτσι προέκυψαν τα δύο πρώτα κεφάλαια, όπου αναλύθηκαν οι συσσωρευτές και τα χαρακτηριστικά μεγέθη ...
  • Έρευνα αγοράς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ζαμπετάκη, Μαρία; Λουγιάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αναστασάκης, Ανδρέας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-06-2009
    Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι η έρευνα αγοράς και η παρουσίαση ερωτηματολογίων για την επιρροή της στο χώρο των καλλυντικών. Αρχικά αναφερθήκαμε θεωρητικά στην έρευνα αγοράς αναλύοντας την έννοια το ρόλο της ...
  • Ερευνα αγοράς και καταναλωτικής συμπεριφοράς για τα προϊόντα της “Αφοί Ταμιωλάκη Ο.Ε.”

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δημίδη, Διονυσία; Ρωσσίδου, Ευγενία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-12-2011
    Η αγορά του τυποποιημένου οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη. Οι καταναλωτικές προτιμήσεις επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες και αυτό δυσκολεύει τη διαμόρφωση στρατηγικών και τακτικών προώθησης από τις ...
  • Μελέτη αγοράς στον ελαιοκομικό κλάδο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μανασσάκη, Ελένη; Μαρίνου, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σηφάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2011
    Στην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια καταγραφής των στοιχείων του κλάδου του ελαιολάδου. Συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στην μορφολογία της ελιάς και παρατίθενται ιστορικά στοιχεία για το δέντρο τον ...
  • Το μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σύγκριση της θεωρίας με τη σύγχρονη διοικητική πρακτική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Περγαμαλή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουτεντάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-02-2011
    Μέσα από την εργασία θα μελετήσουμε το Μάρκετινγκ στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε την έννοια του Μάρκετινγκ και της μικρομεσαίας επιχείρησης, καθώς και το τι είναι η Έρευνα Αγοράς. Στη συνέχεια, ...