• Αξιολόγηση της σημασίας της ετικέτας σε προϊόντα : η σχέση των καταναλωτών του Ηρακλείου, με τις ετικέτες του καφέ και οι παράγοντες που καθορίζουν την επιλογή τους, για καφέ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Τουμπακάκη, Δανάη-Ελευθερία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αποστολάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-29
    Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια, προκύπτει από το ερώτημα κατά πόσο οι καταναλωτές, στο Ηράκλειο, Κρήτης, έχουν την ικανότητα να αξιολογήσουν ορθά την ποιότητα ενός προϊόντος, σε αυτή την περίπτωση, τον καφέ, ως ρόφημα και ...
  • Κίνητρα και εμπόδια συμμετοχής των εργαζομένων γυναικών στη δια βίου εκπαίδευση.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Γκίνη, Ρενάτα; Μαρακομιχελάκη, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαστεφανάκη, Σοφία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-23
    Η παρούσα εργασία στοχεύει στη θεωρητική παρουσίαση των κινήτρων και των εμποδίων των εργαζομένων γυναικών στη δια βίου εκπαίδευση. Αρχικά, αναλύεται το περιεχόμενο της δια βίου μάθησης και αποσαφηνίζονται οι σχετικοί όροι. ...
  • Υποκίνηση εργαζομένων, θεωρίες. Μελέτη περίπτωσης υπάλληλοι τραπεζών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δαφνομήλη, Αναστασία; Κοντοπόδη, Αργυρώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-03-2011
    Η εργασία παρουσιάζει τις κατάλληλες ενέργειες και τα απαραίτητα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει μια επιχείρηση ώστε να παρακινήσει αποτελεσματικά το προσωπικό της.Παρουσιάζονται αποτελέσματα που έγιναν στην Εμπορική τράπεζα.