Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "music programming"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Σύνθεση ήχου μέσω φασματικών επεξεργασιών σε πραγματικό χρόνο: πάγωμα φάσματος και χρονική/συχνοτική αναδόμηση φάσματος.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-05-2015Η εργασία έχει σαν στόχο να προσφέρει νέες δυνατότητες στη σύνθεση και επεξεργασία του ήχου. Η προσέγγιση στη σύνθεση γίνεται αποκλειστικά σε φασματικό επίπεδο και η λογική της λειτουργίας που εφαρμόζεται είναι ανάλυση – ... -
Σύνθεση μουσικής βασισμένης σε σύνθετες αρμονικές δομές με τη χρήση αλγόριθμου στο περιβάλλον μουσικού προγραμματισμού Max/Msp.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-12-2010Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό την δημιουργία ενός βοηθητικού εργαλείου στο περιβάλλον μουσικού προγραμματισμού Max/Msp για την οργάνωση και σύνθεση μουσικής βασισμένης σε πολυφωνική, μέχρι και οχτάφωνων συγχορδιών, αρμονία. ... -
Σχεδιασμός εικονικής μηχανής παραγωγής πολυφωνικών ρυθμικών σχημάτων με χρήση στον μουσικό αυτοσχεδιασμό και την μουσική σύνθεση.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-08Αυτή η εργασία αφορά την ηχογράφηση ποικίλων κρουστικών ήχων και συλλογή τους, την αξιοποίηση τους μέσω του μουσικού προγραμματισμού στο περιβάλλον Max/Msp και έπειτα την σύνθεση μουσικής ρυθμικού προσανατολισμού και ... -
Χρονική συμπίεση/διαστολή ήχου μέσω φασματικής επεξεργασίας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-12Στόχος της εργασίας είναι η δημιουργία πρωτότυπου αλγορίθμου επεξεργασίας ήχου που ανήκει στη κατηγορία τεχνικών ανάλυσης-ανασύνθεσης επεξεργασίας ήχου. Θεμελιώδες αρχή αποτελεί ο γρήγορος μετασχηματισμός Φουριέ (Fast ...