• Μέτρα προώθησης του ελλληνικού τουριστικού προιόντος στο εξωτερικό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σερπετόπουλος, Αλφρέδος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι ο τουρισμός σαν κλάδος παραγωγικής δραστηριότητας, αποτελεί σημαντικό παράγοντα οικονομικής, κοινωνικής και πολιτισμικής ανάπτυξης. Επομένως, η συμβολή του τουρισμού στη γενικότερη προσπάθεια ...