• Δημιουργία mobile εφαρμογής ενημέρωσης προσφορών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ιβάνοβ, Ιβάν; Κριτσωταλάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-02
    Οι mobile εφαρμογές για "έξυπνες" συσκευές (smartphones) έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλείς στις μέρες μας γιατί δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να ικανοποιήσουν ψυχαγωγικές, επαγγελματικές ανάγκες και όχι μόνο. Το θέμα ...
  • Δημιουργία δυναμικής εφαρμογής επεξεργασίας εκδρομών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Λαντζουράκη, Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κλεισαρχάκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-07-2010
    Η παρούσα πτυχιακή αποσκοπεί στην ανάλυση και υλοποίηση διαδικτυακής εφαρμογής ενός συστήματος αναζήτησης διακοπών με δυνατότητα προσθήκης προσφορών από Τουριστικά Γραφεία. Στην ιστοσελίδα γίνεται παρουσίαση προσφορών με ...
  • Ιαματικός τουρισμός νότιας Ελλάδας, στοιχεία προσφοράς και ζήτησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αρβανίτη, Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Αλεξανδράκη, Ροδάνθη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-06-2010
    Οι ιαματικές πηγές, γνωστές από την αρχαιότητα για τη μεγάλη τους θεραπευτική αξία, κρύβουν ένα τεράστιο γεωθερμικό πεδίο και δεσπόζουν στην είσοδο του οικισμού των Θέρμων. Τα ιαματικά λουτρά αποτελούν μέρος του τοπικού ...
  • Το marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση των πελατών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαζαρακίδη, Έλενα; Πλευριτάκης, Ραφαήλ; Χαλός, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-15
    Το Marketing, αποτελεί το κυριότερο παράγοντα επιτυχίας στην σύγχρονη κοινωνία, η οποία πλαισιώνεται από ένα υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το Marketing είναι ο παράγοντας, ο οποίος προσδιορίζει και εμβαθύνει στην βιωσιμότητα ...